AndroidHealthClinic

Bulkschema 4000 Kcal

slok

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
85kg
Vetpercentage
15%
dag heren,

gewicht: 85
lengte: 185cm
leeftijd: 25

Ik heb na wat research gedaan te hebben op het forum toch al wat te weten gekomen omtrent voeding. althans dat denk ik toch :rolleyes:

in bijlage mijn bulkschema: bij normaal onderhoud zit ik op ongeveer 2725 Kcal dus bulken op 3225 Kcal zou Ok zijn. maar ik wil er graag nog wat meer eten (hoe meer, hoe beter de spiergroei toch ?) en angezien ik geen aanleg heb om aan te komen ga ik op 4000Kcal zitten.

graag wat feedback

alvast bedankt

Bijlagen

Als je veel gaint kom je ook in vet aan dus zou dat liver niet doen.

Hoe meer , hoe beter de spiergroei slaat sowieso nergens op..
Zo zul je 10x meer vet aanmaken dan spier.. probeer gewoon rond de 3200/3300 kcals te zitten, zodat je niet al teveel (onnodig) vet aanmaakt en nog steeds dezelfde hoeveelheid spier al zal gaan maken.

Je onderhoud is 2700 en dan ga je ff 1300 cal boven zitten om te bulken...slaagt echt op niks. Verder vind ik de ekv verhoudingen niet goed. Op 4000 cal 70 gr vet in de bulk is echt weinig vind ik persoonlijk. Ga gewoon op 3300 cal zitten, dan kom je genoeg bij en moet je op het einde niet al te veel vet af cutten.

• Topic Starter Topic Starter
dus de hoeveelheid Kcal die ik er extra bij doe hebben eigl weinig effect op spiergroei, maar meer op aankomen in vet. een beetje nutteloos als ik het zo mag vatten ?

ik ga dan rond de 3500 Kcal zitten en de verhoudingen aanpassen naar bv 35/45/20

zoiets ?

Terug
Naar boven