Fitness Seller

bulkschema

cools88

Cool Novice
Waardering
0
heb net mijn half-rack binnen dus kan nu fatsoenlijk gaan trainen en beginnen met bulken.
dus geef jullie mening en eventuele aanpassingen maar :p.
stats: 21j, 170cm, 69kg.

6.30u -100gr havermout
-500ml halfvolle melk
-30gr pro90
-2 visoliecapsules
9.00u -170g volkoren brood (6sneden)
-110g kipfilet(beleg)
12.00u -200gr kipfilet
-150gr zilvervlies rijst
-100gr wokgroenten
15.00u -85g volkoren brood (3sneden)
-55g kipfilet(beleg)
-1 hardgekookt ei
18.00u - wat de pot schaft, meestal aardappelen met stuk vlees
+ groenten of pasta
voor training - 30gr pro90
-4 bcaa's
na training -4bcaa's
22.00u - 500gr magere kwark
-136gr ananas(in eigen sap)

totaal: 2936kcal , 242g eiwitten , 366g koolhydraten , 55g vet
(dit zonder avondeten, en drink enkel water)
trainingschema:
maandag-krachttraining (rippetoe)
dinsdag-bokszaktraining+mma
woensdag-krachttraining
donderdag-mma
vrijdag-bokszaktraining
zaterdag-krachttraining

ik kan ook vrijdag bokszak veranderen door de krachttraining van zaterdag waardoor zaterdag en zondag rust is

Voedingschema ziet er niet verkeerd uit! Ratio's zijn ook in orde (EKV=42/32/26).

Maar die totalen zijn dus zonder het avondeten erbij? Dan zit je nu al hoog zat. Ga je met dat avondeten zo naar de 3500. Maargoed als je flink die bokszak aanpakt kan je die calorieen wel gebruiken. :D

Misschien nog een stuks fruit erin, voor de vitamientjes!

• Topic Starter Topic Starter
oke zal om 9uur een banaan en 12uur een appel toevoegen, kom dan op 3120kcal uit, maar op de bokszak verbrand je toch veel kcal ;)

Neem aan dat je je onderhoud niet weet? Het zal even aankijken worden. Kom je meer dan een halve kilo per week aan dan zou ik het verminderen. Kom je minder aan dan kun je het verhogen met 100-200 cals. Succes!

• Topic Starter Topic Starter
onderhoud zou rond de 3000liggen, dus denk dat ik met 3500-3600 wel goed zal zitten. als ik te veel zou bijkomen verminder ik het wel of verhogen als ik niets bijkom, werk trouwens in de bouw dus mag het wat meer zijn :)

Perfect. Voor de rest kun je alles eten wat je wilt, zolang het maar in je schema past. Dit hoeft niet altijd schoon te zijn uiteraard. Heel veel succes!!

Terug
Naar boven