XXL Nutrition

Bulkschema jullie mening? na paar uur aan gewerkt

Als je wil groeien als een beest dan denk ik dat met een cleanbulk, je eerder een geleidelijke groei mag verwachten. ik zou de carbs wat omhoog doen, de vetten klein beetje omlaag... Trainen als een beest, plezier hebben in wat je doet en dan komt het resultaat wel vanzelf als voeding, training en rust elkaar goed aanvullen. Bodybuilding is vaak geduld hebben, iedereen wil groeien als een beest, maar clean gaat dat niet echt gebeuren, tenzij je supergenetisch aangelegd bent en al de rest ook klopt dan misschien... Maar je voedingsschema ziet er op het eerste zicht wel degelijk uit hoor, iets waar je kan op verder bouwen, eventueel kleine aanpassingen doen en kijken wat je lichaam doet.

Als je wil groeien als een beest dan denk ik dat met een cleanbulk, je eerder een geleidelijke groei mag verwachten. ik zou de carbs wat omhoog doen, de vetten klein beetje omlaag... Trainen als een beest, plezier hebben in wat je doet en dan komt het resultaat wel vanzelf als voeding, training en rust elkaar goed aanvullen. Bodybuilding is vaak geduld hebben, iedereen wil groeien als een beest, maar clean gaat dat niet echt gebeuren, tenzij je supergenetisch aangelegd bent en al de rest ook klopt dan misschien... Maar je voedingsschema ziet er op het eerste zicht wel degelijk uit hoor, iets waar je kan op verder bouwen, eventueel kleine aanpassingen doen en kijken wat je lichaam doet.

Wat is het voordeel van hoge koolhydraten en lagere vetten? Stel je zit al rond de 350 koolhydraten wat is dan het voordeel om er 400-450 gram te nemen? Vetten (noten o.i.d.) eet ik namelijk makkelijker weg. Heeft het invloed op de spieropbouw of iets anders?:)

En wat is het voordeel aan een dirty bulk vs clean bulk? Welk voordeel geeft een gevulde koeken dieet t.o.v een schoon BB dieet?

En wat is het voordeel aan een dirty bulk vs clean bulk? Welk voordeel geeft een gevulde koeken dieet t.o.v een schoon BB dieet?

Dirty bulk is veel meer calorieën eten tegenover clean bulk. En hierbij gaat het dus niet om wat je eet. Er gaan verschillende verhalen de ronde op DBB over wat nu een cleanbulk precies is:o

Maarja, ga ervan uit dat je zelf wel weet hoe het zit:rolleyes:

Ja ik weet hoe het zit dirty is iets heel anders dan clean eten.

Bulk is bulk., daarnaast heb je clean-, dirty- en leanbulk

• Topic Starter Topic Starter
Wow bem in 10 dagen 4kilo spiermassa aangekome en 1,5 procent vetpercentage verlaagd met dit schema! Haha

---------- Toegevoegd om 19:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:00 ----------

Wow in 10 dagen 4kilo spiermassa aangekome en 1,5 procent vetpercentage verlaagd! Met dit schema! Haha

Had je er nog test tren en diana bij ofzo?

Terug
Naar boven