MuscleMeat

Bulkschema

v3rseveld

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Beste Bodybuilders,

Allereerst zal ik me even voorstellen. Ik ben Mark, ben 21 jaar oud en train vanaf mijn 17e. Nu zullen jullie wel denken, deze jongen zien we hier pas voor het eerst. Laat ik het zo stellen. Ik ben vanaf mijn 18e lid van dbb, alleen is mijn wachtwoord van het vorige account verloren gegaan. Jammer, nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Nu betreft mijn voedingsschema. Het is de bedoeling om wat meer massa te pakken. Energiebehoefte zit rond de 3337 kcal in de bulk. Mijn stats: 1.90, 82 kilo, VP 7%.

In mijn voedingsschema heb ik bij het avondeten de vetten, eiwitten en kcal niet opgenomen. Dit omdat dit moeilijk te peilen is. Eet elke avond anders. Wel eet ik elke avond 2 stukken vlees. ( kip, gehakt, kalkoen, varken ).

Ben benieuwd naar jullie reacties.

Bijlagen

• Topic Starter Topic Starter
Ik dacht Chesin, heb hem nu op een andere email geregistreerd. Heb ook geprobeerd een mail te sturen met nieuwe gegevens, alleen alle antwoorden die ik geef op de beveiligingsvraag werken niet. Dus heb maar een ander account aangemaakt.

Laatst bewerkt:
Heeft niemand op of aanmerkingen...

ik zou de pindakaas bij ontbijt weg laten en whey toevoegen door je brinta. Dextrose zie ik het nut niet van in, insulinepiek haal je ook wel uit je whey. Je mist een fatsoenlijke maaltijd na je training, 500 gram kwark ipv 250

Oke, dus wat extra kwark na de training. Moet ik de kwark met het eten of voor het slapen gaan dan weglaten, dat ik totaal op 500 gram kom, en dan voor het slapen gaan een kom magere joghurt neem ?

nee niet extra kwark na training, een fatsoenlijke maaltijd....
en voor het slapen een bak kwark (500 gram) waarom yoghurt

Schema aangepast

Ik heb m'n schema even wat aangepast. Wat vinden jullie ervan?

Bijlagen

Je eet 9 boterhammen. Dit is niet verkeerd, maar probeer volkorenbrood te eten in plaats van bruinbrood.
Die 250g halfvolle kwark is magere kwark aan de voedingswaarden te zien?
Verder zou ik de banaan van 12:30 weghalen, en die van 10.00 bij je ontbijt eten.
Dan zou ik wel nog ergens een extra appel of peer invoegen...
Dat is mijn advies:)
Ziet er verder goed uit! Lekker clean.

Je eet 9 boterhammen. Dit is niet verkeerd, maar probeer volkorenbrood te eten in plaats van bruinbrood.
Die 250g halfvolle kwark is magere kwark aan de voedingswaarden te zien?
Verder zou ik de banaan van 12:30 weghalen, en die van 10.00 bij je ontbijt eten.
Dan zou ik wel nog ergens een extra appel of peer invoegen...
Dat is mijn advies:)
Ziet er verder goed uit! Lekker clean.

Waarom volkoren? Voor de extra vezels?

achja, als je het daar voor moet doen... maakt geen fuk uit voor je spiermassa.
Vezels vullen ook alleen maar, moet ik niks van hebben in de bulk

Omdat iedereen verschillend reageert op voedsel, en je dan beter de "veiligere" manier kan adviseren.
Michael Phelps presteert ook prima op en hele berg junkfood... Betekend niet dat jij, de topicstarter of ik dat ook kan.

Eigenlijk eet ik geen bruinbrood, Maar eet ik Spelt. Ik kan prima tegen tarwe, alleen als ik 9 boterhammen eet krijg ik vaak last van mn buik. Voedingswaarden verschillen niet of nauwelijks van elkaar. Maar bedankt voor de tips. Ga het zeker even aanpassen!

Omdat iedereen verschillend reageert op voedsel, en je dan beter de "veiligere" manier kan adviseren.
Michael Phelps presteert ook prima op en hele berg junkfood... Betekend niet dat jij, de topicstarter of ik dat ook kan.

Klopt, ik reageer er gelukkig prima op. Ik vind het gedoe rondom bruin/wit brood gewoon overrated, alsof je moddervet word van 9 sneetjes witbrood ipv bruinbrood of minder gains maakt.

Even een offtopic vraag, waar kan je de pindakaas het beste door vervangen? ik eet nu 1 boterham met pindakaas en 1 met jam(light) en een whey shake smorgens.

Terug
Naar boven