AndroidHealthClinic

Bulkstatus en vermoeid

KumaR

Advanced Bodybuilder
Waardering
35
Lengte
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Als je in de bulk zit en dus een wat hoger vetpercentage hebt, is het dan zo dat je je wat vermoeider voelt?

Euhm, ik voel me juist energieker in de bulk.

Lijkt me eerder overtraining.
Als je je vermoeid voelt neem je best een weekje of een paar dagen rust en daarna terug knallen.

• Topic Starter Topic Starter
Euhm, ik voel me juist energieker in de bulk.

Lijkt me eerder overtraining.
Als je je vermoeid voelt neem je best een weekje of een paar dagen rust en daarna terug knallen.

Ja, dat klotp ook wel. Ik verander veel variabelen tegelijk alsik me vermoeid voel, dus ik weet eigenlijk nooit wat me gebaat heeft.

je eet gewoon meer, en als je juist gegeten hebt, voel je je altijd beetje loom (doordat minder bloed rond je hersens stroomt, maar veel bloed naar je maag gaat om je eten te verteren), volgens mij kan dat de reden zijn..

ja precies dat is het idd :cool:

ik heb het vaak na een maaltijd. ik sta overigens gewoon best droog dus het is niet zozeer dat je er enkel last van hebt als je hoog in je bf zou zitten.

De vraag is dus of je, je vermoeid voelt na de maaltijd of de hele dag door. Zou kunnen wijzen op een lichte vorm van overtraining wat betekend of nog meer eten of proberen de intensiteit wat te verminderen van je workouts.

Wat voor vermoeiheid?
Slaperig en lui... of echt ''niet fit''
daar zit verschil in, als je erge klachten heb zal je eens bloed moeten laten prikken bij de huisarts.

als ik bulk ben ik zelf "slaperig en lui" en in de cut heb ik juist meer energie. misschien helpt het om visolie en vitamine B te nemen??

zonder visolie voel ik me zowiezo slap

zit al een week zonder, en morgen moet ik 2,5 dag weg met school :(

jah hoe de **** kan dat? ik ben me gaan realiseren dat ik niet meer zonder visolie kan:( zonder voel ik me slap, moe, lui en lichtelijk depressief:S

Niet overdrijven he, visolie is geen wondermiddeltje :p.

Nee je zou juist meer energie moeten hebben doordat je vol zit met koolhydraten. Wel kan het zijn dat je na een heftige maaltijd even je heel sloom en slaperig voelt maar dit zou weer weg moeten trekken als je even een half uurtje gaat liggen.

Ik ben rond 5-6 uur heel erg moe altijd en zit dan met een vol gevoel. Eerst had ik dat niet.

Terug
Naar boven