MuscleMeat

Bush: Iran is grootste sponsor van terrorisme

arnoldfan

Monstrous Giant
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
ABU DHABI - ,,Iran is de belangrijkste sponsor van terrorisme'', zei de Amerikaanse president George Bush zondag tijdens een persconferentie in Abu Dhabi, de hoofdstad van de Verenigde Arabische Emiraten.

,,Iran stuurt honderdduizenden dollars naar extremisten wereldwijd, terwijl de bevolking lijdt onder repressie en economische ontberingen'', aldus Bush.

De president sprak in Abu Dhabi voornamelijk over het belang van vrijheid, democratie en open markteconomieën. ,,Open jullie markten en wij zullen die van ons openstellen.'' Ook zei hij dat ,,Amerika niet op zoek naar territorium'' is. ,,Wij strijden voor vrede en vrijheid.''

Bush richtte zich direct tot de bevolking van Iran. Hij zei dat Iraniërs het recht hadden op een regering die luistert naar hun wensen, hun talenten respecteert en hen toestaat een beter leven op te bouwen voor hun families. ,,Helaas ontzegt jullie regering jullie die kansen en bedreigt zij de veiligheid en stabiliteit van jullie buren'', aldus Bush. ,,Wij roepen het regime op om aandacht te besteden aan wat jullie willen. Ook moet het rekenschap aan jullie afgeven.''

,,Eens zal de dag komen dat de Iraanse bevolking over een regering beschikt die vrijheid en rechtvaardigheid omarmt. Wanneer die mooie dag komt, zullen jullie je geen betere vriend kunnen wensen dan de VS'', sprak Bush.

Helemaal eens met mijn grote vriend bush,aanpakken iran.

Ach, je moet gewoon terrorisme op grote schaal en strak georganiseerd beoefenen. Dan heet het tegenwoordig legitieme oorlogsvoering.

ooit zal die oorlog er komen.

De motivatie die Bush geeft aan die "terroristen" is niet in geld uit te drukken.

(aanhalingstekens staan er niet omdat ik achter ze sta, maar omdat ik niet van dat subjectieve woord hou).

• Topic Starter Topic Starter
Ik betwijfel of die oorlog komt,ik denk dat bush dan een fout maakt.

De motivatie die Bush geeft aan die "terroristen" is niet in geld uit te drukken.

(aanhalingstekens staan er niet omdat ik achter ze sta, maar omdat ik niet van dat subjectieve woord hou).

Oh ja terroristen zijn zielige mannetjes nietwaar :rolleyes:
Veel van hen zijn ongeschoolde mensen die door wat indoctrinatie van een sprookjesboek overgaan tot het doden van onschuldige mensen.
Je hoeft niet voor bush te zijn om daar tegen te zijn dacht ik zo.

bush, tsjah, heeft zijn geloofwaardigheid ondertussen ook wel verloren imo

Haha. Bush..

Iedereen kijkt slecht tegen bush op maar geef hem gewoon wat meer tijd.Een heel land veranderen gaat niet binnen een aantal jaren.Ooit komt het wel goed, ik heb vertrouwen in hem.

Oh ja terroristen zijn zielige mannetjes nietwaar :rolleyes:
Veel van hen zijn ongeschoolde mensen die door wat indoctrinatie van een sprookjesboek overgaan tot het doden van onschuldige mensen.
Je hoeft niet voor bush te zijn om daar tegen te zijn dacht ik zo.

Zucht leer toch eens lezen. Ik zeg toch duidelijk dat ik er niet achter sta, het ging mij meer om het woord terrorisme waar ik iets tegen heb.

Wist je dat de partij van Nelson Mandela ook als terroristisch was erkend? Wist je dat het verzet tegen de Duitsers ook als terroristisch was bestempeld? Hoeveel waarde heeft zo'n woord dan nog? In mijn ogen geen enkele waarde en DAT was mijn punt.

Ik heb geen sympathie voor Al Qaeda, maar net zo min heb ik sympathie voor de mensen die Al Qaeda in de eerste plaats bewapend hebben. Jaja je raadt het al, dat is Amerika dus. Dezelfde Amerika die hier weer met haar vingers wijst.

Iedereen kijkt slecht tegen bush op maar geef hem gewoon wat meer tijd.Een heel land veranderen gaat niet binnen een aantal jaren.Ooit komt het wel goed, ik heb vertrouwen in hem.

Je beseft toch wel dat hij geen aantal jaren meer heeft? Over een jaar hebben we een plaatsvervanger die zijn rotzooi mag opruimen, of nog meer rotzooi mag veroorzaken.

Je beseft toch wel dat hij geen aantal jaren meer heeft? Over een jaar hebben we een plaatsvervanger die zijn rotzooi mag opruimen, of nog meer rotzooi mag veroorzaken.

Hoorde het laatst jah, vind het jammer.Bush moet zijn taak af kunnen maken vind ik.Of het nou nog een jaar duurd of 10 jaar.

Hoorde het laatst jah, vind het jammer.Bush moet zijn taak af kunnen maken vind ik.Of het nou nog een jaar duurd of 10 jaar.

Misschien moet hij maar eens een referendum houden om zijn kies termijn te verlengen? Werkte ook goed in Venezuela, ik heb het vermoeden dat het voor Bush zelfs nog beter zal werken. Vooral gezien de ongekende populariteit die hij zelfs in zijn eigen land kent.

:roflol:

Bush is een idioot die Amerika mede naar de t*ring heeft geholpen. 2 oorlogen in 8 jaar tijd + hele imago(dat toch al niet zo goed meer was) van Amerika verkankerd.

Ze mogen wel 'es beginnen met hun staatsschuld af te betalen.. U.S. National Debt Clock

Bush is een idioot die Amerika mede naar de t*ring heeft geholpen. 2 oorlogen in 8 jaar tijd + hele imago(dat toch al niet zo goed meer was) van Amerika verkankerd.

??? Hebben we het over dezelfde Bush? Oh nee wacht even, die beschrijving gaat ook op voor zijn vader.

Ik heb geen sympathie voor Al Qaeda, maar net zo min heb ik sympathie voor de mensen die Al Qaeda in de eerste plaats bewapend hebben. Jaja je raadt het al, dat is Amerika dus. Dezelfde Amerika die hier weer met haar vingers wijst.

Idd, schijnheilige rotzakken zijn het die amerikanen. Met Bush voorop.

Vooral gezien de ongekende populariteit die hij zelfs in zijn eigen land kent.

proest, je hebt er echt verstand van he... die ongekende populairiteit, zou dat ook de reden zijn dat de democraten weer de meerderheid in het congres bezitten.... :rolleyes:

En wat lul je nou over venezuela? Daar heeft de bevolking in een referendum tegen een verlenging van de periode dat iemand president mag zijn gestemd.

Terug
Naar boven