Fitness Seller

Bustin Jieber

Bezoekers in dit topic

Ano_93433

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
20 aug 2011
Berichten
2.376
Waardering
184
Laatste nieuwtjes over jullie BB idool, Justin Bieber.

Justin blijft maagd

Wat een teleurstelling voor de jongedames onder ons! Justin Bieber wil maagd blijven! Volgens zijn mama heeft de jonge zanger zijn wens om puur te blijven en meisjes met respect te behandelen geuit


Justin wordt vader

AMSTERDAM - Het gerucht gaat dat zanger Justin Bieber (17) drie maanden geleden vader is geworden van een jongetje.

De 20-jarige Mariah Yeater uit Californië beweert in Star Magazine dat Justin haar heeft bezwangerd na een van zijn concerten in Los Angeles. De Bieber-fan, die drie maanden geleden een jongetje op de wereld heeft gezet, sleept het tieneridool voor de rechter. Ze eist een vaderschapstest en financiële steun voor de opvoeding van haar kind.


Justin wordt bodybuilder

Justin Bieber heeft genoeg van zijn magere postuur en wil net zo'n gespierd lijf als Twilightster Taylor Lautner.

"Justin wil meer spieren kweken," staat in de National Enquirer. "Hij is al een megaster en wil nu ook het lijf dat daarbij hoort." Personal trainer Jordan Yuam, die ook met Lautner heeft samengewerkt, is nu bij Bieber in dienst om hem te helpen in vorm te raken.

"Justin is erg positief ingesteld en gericht om dezelfde resultaten als Taylor te bereiken. Hij wil een sixpack, gespierde armen en benen," aldus een kennis. Aangezien Bieber vaak onderweg is heeft Jordan regelmatig contact met Justin via iChat of Skype en mag hij geen fastfood meer eten.
 
Ik mis:

"Justin is dood".
 
haha volgens mij kan hij beter wel fastfood eten, uber ecto
 
waarom haat iedereen op JB? ben geen fan ofzo maar om hem nou dood te wensen bijvoorbeeld.

i smell jelly
 
waarom haat iedereen op JB? ben geen fan ofzo maar om hem nou dood te wensen bijvoorbeeld.

i smell jelly

Ik zei dan ook nergens dat ik m dood wens of ik uitte ook geen haat ;p
Alhoewel ik er alleszins geen fan van ben :o
 
Mensen haten gewoon op de verneuking van de jeugd en dat hij er uitziet als een phaggot. Voor de rest zal het wel jaloezie zijn. En mind = blown. Alle wijven staan voor hem in de rij en dan gaat 'ie zich als een wijf gedragen met z'n 'wens om puur te blijven en meisjes met respect te behandelen'. :roflol:
 
Ook wel fijn, hij wil zó gespierd worden als Taylor Lautner.
295s7x1.jpg
 
Ik hoop echt dat hij niet moet betalen. Zelfs al is de kleine van hem; had ze hem maar moeten laten wegnemen (srs).
haters gonna hate
 
Ik hoop echt dat hij niet moet betalen. Zelfs al is de kleine van hem; had ze hem maar moeten laten wegnemen (srs).
haters gonna hate

Ik hoop ook van niet anders krijgt dat wijf kk veel geld, terwijl ze nooit haar studies afmaakte of eender wat.
 
Overigens vind ik het wel baas dat het maar 30 seconden duren, van fans gebruiken gesproken. Wat kan hem het nou schelen of zij ervan geniet :rolleyes:
 
Yeather werd vervolgens meegenomen naar een andere ruimte. Ze kwamen terecht bij een badkamer. "Toen we daar naar binnen gingen, veranderde z'n persoonlijkheid. Hij begon me aan te raken en zei de hele tijd dat hij me wilde n***en", aldus Mariah.

Ze vroeg hem om een cöndoom om te doen, maar dat wilde hij niet. Justin zei dat hij alles goed wilde voelen omdat het zijn eerste keer was. "Hij was bovenop mij en ik had mijn benen om hem heen. Ik zat toen bovenop de toiletbril. Het duurde maar heel kort, ongeveer 30 seconden."

Volgens Mariah deed hij zijn kleren gelijk aan. Ze vroeg Justin's privénummer, maar hij wilde per se haar telefoonnummer weten. Omdat hij geen telefoon bij zich had, zei hij dat hij het nummer wel zou onthouden. Het was toen duidelijk voor haar dat hij niet geïnteresseerd was.
 
Hij wil gespierde benen. Is tie zeker al een keer uitgescholden op dit forum nadat die zo'n sixpack topic aan had gemaakt.
 
Binnenkort Justin Bieber buffer dan 90% op DBB.
 
Waarom moeten er nou topics op dit forum over bieber komen. Minderjarige homofiele kindsterretjes moeten we hier gewoon geen aandacht geven.
 
Back
Naar boven