AndroidHealthClinic

smeuig verhaal over ontspoorde Nederlandse bb'er (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

zijn er geen foto's van vroeger van deze man?
 
AlphA zei:
zijn er geen foto's van vroeger van deze man?


In 't AD van die dag stond er een foto van hem nu en toen

Heb zelf geen scanner, maar het komt er op neer dat het toen een giga-brede Surinamer was en nu oudere man met een harde afgetrainde kop..
 
Kan ook alleen maar in Amsterdam gebeuren he, dat hij dan niet ergens anders gaat wonen... maybe was hij dan niet weer in hetzelfde circuitje geraakt.
 
Zondagochtend, Peter is net wakker, komt René met poep op zijn gezicht gesmeerd de kamer binnen. ,,En maar roepen dat hij een moedervlek had. Toen haalde hij zijn kunstgebit uit zijn mond, smeerde dat ook onder de poep en stopte dat ding terug in zijn mond. Toen begreep ik dat hij knettergek was. Ik ben zo snel mogelijk weggegaan.''

Ach ja, humor had hij wel ;)
 
Zondagochtend, Peter is net wakker, komt René met poep op zijn gezicht gesmeerd de kamer binnen. ,,En maar roepen dat hij een moedervlek had. Toen haalde hij zijn kunstgebit uit zijn mond, smeerde dat ook onder de poep en stopte dat ding terug in zijn mond. Toen begreep ik dat hij knettergek was. Ik ben zo snel mogelijk weggegaan.'

Volgens mij heet dat psychotisch. Vraag me ook af of hij die psychose heeft gekregen door de AS (wat heel goed zou kunnen). Stress + veel hormoon kan lijden tot Psychose`s en uiteindelijk tot Schizophrenie.
 
Jimbo zei:
Volgens mij heet dat psychotisch. Vraag me ook af of hij die psychose heeft gekregen door de AS (wat heel goed zou kunnen). Stress + veel hormoon kan lijden tot Psychose`s en uiteindelijk tot Schizophrenie.

Oude maat van mij heeft dat ook gekregen. Zelf moord gepleegd.
 
RichardV zei:
Oude maat van mij heeft dat ook gekregen. Zelf moord gepleegd.

Ik heb zulke mensen ook van dichtbij meegemaakt (psychose`s dan) en is echt géén pretje om een dierbaar iemand van je zo te zien. Gelukkig géén zelfmoord gepleegd. Wel al 2x gehad veroorzaakt door alcohol en jointjes gebruik.
 
Tja, triest verhaal.

Jammer dat het zo verlopen is voor hem.
 
juist ja zeer triest verhaal!
 
Geen medelijden...iedereen is verantwoordelijk voor eigen daden, als je psychisch wat mankeert, kan zelfs n kind je nog vertellen dat doping/drugs het alleen maar erger maken.
 
Dboll zei:
Geen medelijden...iedereen is verantwoordelijk voor eigen daden, als je psychisch wat mankeert, kan zelfs n kind je nog vertellen dat doping/drugs het alleen maar erger maken.


Mensen die ernstig psychotisch kunnen er meestal weining aan doen
 
Back
Naar boven