AndroidHealthClinic

butt sweat -.-

boeit het jou geen ke*ker jongen

vet koel koel koel koel

Zo kenkerwarm is het toch nog niet?

Hoort erbij man (de leven)

Naad insmeren met pindakaas (bij voorkeur biologisch). Je reetzweet wordt dan geabsorbeerd waardoor nare zweetplekken worden voorkomen.

Magnesium poeder, flink je reet mee in poederen. Ook je glutes krijgen hierbij een goede grip in je onderbroek/string.

mooie topics weer vandaag

Sportbroek kopen met clima-cool??

Een keer in de douche gaan viespeuk !

Gaat toch niks boven je vinger door je bil naad halen en lekker aan ruiken na een dagje hard werken?

ke*ker

Nu mijn billen wat groter worden merk ik dat als ik uit de douche stap en mij afdroog er nog wat vocht tussen mijn billen blijft hangen. Als ik dan mijn boxer aantrek en bijvoorbeeld een half uur later ga poepen zie ik dat het tussen mijn billen is uitgelopen en er een streep van vocht in mijn boxer zit.
Het ergste is dat je soms je reed niet helemaal kan afvegen, je blijft maar vegen en dat bruine plekje op het papier blijft maar terugkomen waardoor je het al snel opgeeft:( Hierdoor weekt de vochtige boxershort de overblijfselen gedurende de dag los en komt het in mijn boxer te zitten.

Ik wil mijn handdoek ook niet gebruiken om het na het douchen weg te halen want dat vind ik niet fris.

Kan iemand mij helpen:bang:

Een topic wat wel weer op stront uitloopt , cool :popcorn:

Nu mijn billen wat groter worden merk ik dat als ik uit de douche stap en mij afdroog er nog wat vocht tussen mijn billen blijft hangen. Als ik dan mijn boxer aantrek en bijvoorbeeld een half uur later ga poepen zie ik dat het tussen mijn billen is uitgelopen en er een streep van vocht in mijn boxer zit.
Het ergste is dat je soms je reed niet helemaal kan afvegen, je blijft maar vegen en dat bruine plekje op het papier blijft maar terugkomen waardoor je het al snel opgeeft:( Hierdoor weekt de vochtige boxershort de overblijfselen gedurende de dag los en komt het in mijn boxer te zitten.

Ik wil mijn handdoek ook niet gebruiken om het na het douchen weg te halen want dat vind ik niet fris.

Kan iemand mij helpen:bang:

Waarom vind je het niet fris om af te drogen? je bent toch schoon als je uit de douche komt

Gewoon een deo roller gebruiken

Terug
Naar boven