Joshua121
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 13%
hallo allemaal,n
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat toch niks boven je vinger door je bil naad halen en lekker aan ruiken na een dagje hard werken?
ke*ker

Gaat toch niks boven je vinger door je bil naad halen en lekker aan ruiken na een dagje hard werken?
ke*ker

Hierdoor weekt de vochtige boxershort de overblijfselen gedurende de dag los en komt het in mijn boxer te zitten.
Nu mijn billen wat groter worden merk ik dat als ik uit de douche stap en mij afdroog er nog wat vocht tussen mijn billen blijft hangen. Als ik dan mijn boxer aantrek en bijvoorbeeld een half uur later ga poepen zie ik dat het tussen mijn billen is uitgelopen en er een streep van vocht in mijn boxer zit.
Het ergste is dat je soms je reed niet helemaal kan afvegen, je blijft maar vegen en dat bruine plekje op het papier blijft maar terugkomen waardoor je het al snel opgeeftHierdoor weekt de vochtige boxershort de overblijfselen gedurende de dag los en komt het in mijn boxer te zitten.
Ik wil mijn handdoek ook niet gebruiken om het na het douchen weg te halen want dat vind ik niet fris.
Kan iemand mij helpen![]()