- Waardering
- 27.575
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
recent nog eGFR 69 gezien. maar aangezien ik onder toezicht sta van endo/uroloog, en ik geen nacontrole krijg op de waardes hierboven, ook ik gebruik creapure.
HGH, testosteron en masteron.
Mijn vorige keer in het ziekenhuis waren ze ook in paniek dat mijn nieren kapot gingen. Totdat ik ze er aan had herinnerd dat ik normaal gesproken creatine gebruikte. Had ik ze ook wel verteld maar dat wisten degene die het lab deden niet door interne communicatie. Was toen ook al ruim andelhalf bijna 2 week gestopt en dan nog was hij "fout".

Inderdaad. Daarom voor TS dat die 2 weken stoppen voor opnieuw bloedprikken geen donder uitmaakt.
Inderdaad. Daarom voor TS dat die 2 weken stoppen voor opnieuw bloedprikken geen donder uitmaakt.
Er staat Kreatine, deze waarde is gemeten in de urine. De andere Kreatine waarde is nu 100. Deze is gemeten in het bloedNu 85, is prima dus.
Maar Kreatine? Bedoel je creatinine? Is dat van 103 naar 10.1 gegaan.
Er staat Kreatine, deze waarde is gemeten in de urine. De andere Kreatine waarde is nu 100. Deze is gemeten in het bloed
Staan er niet bij.
Goh. Misschien handig voor de volgende keer. Referentiewaardes verschillen namelijk ook nog per meetmethode of laboratorium.
Ik bedoelde op de site waar ik de waardes vandaan heb.Goh. Misschien handig voor de volgende keer. Referentiewaardes verschillen namelijk ook nog per meetmethode of laboratorium.
Slaat toch compleet nergens op. alleen maar zorgkostenverspillingHeb vandaag bloed geprikt en urine ingeleverd. Cystatine c hebben ze niet meegenomen.
Egfr :85 (ben pas paar dagen gestopt met creatine
Microalbumine(u) : <3
Albumine/kreat (u): <0.3
Kreatine (u): 10.1
Eiwit hebben ze dus ook niet mee genomen.
Slaat toch compleet nergens op. alleen maar zorgkostenverspilling

Zeggen dat cystatine c meegenomen moet wordenWat moet hij dan? 'nee dokter doe maar niet joh, is zorgkosten verspilling'![]()