AndroidHealthClinic

Cabergoline

• Topic Starter Topic Starter
Blad nog niet terug gevonden maar het duikt vast wel nog op! Moet nog ff beter zoeken.

Wat ik wel nog wilde toevoegen is dat ik eigenlijk geen cabergoline meer neem. ( vergeten te vermelden )

Neem altijd pramipexole nu, werkt ook prolactine verlagend.

Wel voorzichtig opbouwen, om misselijkheid tegen te gaan.

Cabergoline werkt super goed. Maar google het eens met lekkende hartkleppen.

Pramipexole is de veiligere keus.

Ook nergens voor nodig. Er zijn zat mensen die bullshitschema's volgen. Gezien vorige log heeft Baco alles redelijk op een rijtje.

Verder ookbenieuwd naar caber info.

Ik zeg alleen dat als mensen dit veel vinden het vast geen grote jongens zullen zijn. Als je alles normaal uitschrijft kom je op 600mg bold, 750mg mast, 350mg tren, 250mg test Per week. Bijna 2 gram per week en dan heb ik de anavar weg gelaten.
Waarom is het voor baco wel goed om op bijna 2 gram te zitten en voor een ander bullshit? Ik heb op dit forum nog geen schema's gezien die hier ver bovenuit schieten.

Ik zeg alleen dat als mensen dit veel vinden het vast geen grote jongens zullen zijn. Als je alles normaal uitschrijft kom je op 600mg bold, 750mg mast, 350mg tren, 250mg test Per week. Bijna 2 gram per week en dan heb ik de anavar weg gelaten.
Waarom is het voor baco wel goed om op bijna 2 gram te zitten en voor een ander bullshit? Ik heb op dit forum nog geen schema's gezien die hier ver bovenuit schieten.

hehe, ik denk dat we hier miscommuniceren. Ik was het juist me je eens en mijn opmerking was meer richting den_bb bedoeld. Die opmerkingen zijn hier imo onnodig. Bacardi heeft in mijn ogen goed op orde waarom hij doet wat hij doet en genoeg ervaring om zelf deze beslissingen te nemen. Ik zeg niet dat het goed of slecht is dat hij op 2 gram AAS zit, alleen maar dat je grappige/sneue opmerkingen beter kan zetten in een topic waar een pipo als eerste kuur troep wil stacken zonder nakuur ofzo. En nogmaals, ik quote jou alleen maar omdat ik het met je eens ben.

Dan had ik het inderdaad verkeerd begrepen :D ik dacht dat je bedoelde dat het nergens voor nodig was zo "veel" te gebruiken :p

Ik zat ook verkeerd met de dosis. Heb het potje erbij gepakt die ik eerder gebruikte. Ik deed kwartjes 2x per week en dat komt uit op 12,5 mg 2x per week (hele tab is 0.5 mg) Libido werd vooral veeeeel beter.

Ik vind tren en dat prolactine toch gek. Je hoort iedereen dat ze met tren een libido hebben dat skyhigh is maar bij mij zakt het in. npp test epistane was veel libido test tren npp nu een ruime week en libido ligt plat. Ik weet dat het prolactine verhaal niet kan maar er speelt toch iets en caber lost dat probleem wel op.....(heb er geen bloedwaarden van)

• Like
Waarderingen: Obee
Ik zat ook verkeerd met de dosis. Heb het potje erbij gepakt die ik eerder gebruikte. Ik deed kwartjes 2x per week en dat komt uit op 12,5 mg 2x per week (hele tab is 0.5 mg) Libido werd vooral veeeeel beter.

Ik vind tren en dat prolactine toch gek. Je hoort iedereen dat ze met tren een libido hebben dat skyhigh is maar bij mij zakt het in. npp test epistane was veel libido test tren npp nu een ruime week en libido ligt plat. Ik weet dat het prolactine verhaal niet kan maar er speelt toch iets en caber lost dat probleem wel op.....(heb er geen bloedwaarden van)

Waarom kan het prolactine verhaal niet?
Bij npp kan je prolactine wel degelijk verhoogd zijn.
Heb het zelf met npp....bromocriptine toegevoegd en sides zijn weg. Bromo is wel rotzooi, zou volgende keer cabergoline willen proberen

Het is geen misselijk opmerking, ik merkt gewoon hier op het forum dat dosering onder een gram aas niet meer worden beschouwd als een dergelijke kuur. Het is niet aan mij om over iemand zijn gezondheid te beslissen, alleen de aanmoediging onderling tot doseringen die in mijn ogen buiten proportie vallen wordt op prijs gesteld.

Tot dat er weer een bodybuilder overlijd dan hoor je in eens iedereen, ja maar hij zetten wel 2 gram in de week en was minimaal 3 maanden per jaar off....

Het is geen misselijk opmerking, ik merkt gewoon hier op het forum dat dosering onder een gram aas niet meer worden beschouwd als een dergelijke kuur. Het is niet aan mij om over iemand zijn gezondheid te beslissen, alleen de aanmoediging onderling tot doseringen die in mijn ogen buiten proportie vallen wordt op prijs gesteld.

Tot dat er weer een bodybuilder overlijd dan hoor je in eens iedereen, ja maar hij zetten wel 2 gram in de week en was minimaal 3 maanden per jaar off....
Ah zo. Dan had ik jou ook verkeerd opgevat. Het kwam over als de zoveelste hater die even zn zegje wou doen. Ik begrijp je punt, maar als je hier kijkt in kuurlogs staan beslissingen voor dosissen toch al grotendeels vast en de grotere jongens hebben redelijk wat ervaring met Hoe hun lichaam reageert. In die zin zie ik het ook meer als een manier om feedback te geven, zodat hele domme shit vermeden kan worden. Aanmoedigen om meer te pakken zie ik niet heel veel eigenlijk.

Waarom kan het prolactine verhaal niet?
Bij npp kan je prolactine wel degelijk verhoogd zijn.
Heb het zelf met npp....bromocriptine toegevoegd en sides zijn weg. Bromo is wel rotzooi, zou volgende keer cabergoline willen proberen

NPP ( Deca vorm ) verhoogt voor zover ik weet prolactine ook iets toch? Daarentegen zou Tren het juist ietwat verlagen. Daarom is het ook zo apart dat mensen zeker weten dat hun prolactine zo vele malen te hoog is door de Tren zonder ooit op prolactinewaardes te hebben laten testen.

Verder is voor zover ik weet ( nog nooit gebruikt tho ) Bromo, Prami, Caber, allemaal pruttel waar je je echt niet lekkerder op gaat voelen.

kvind letro wel een goede optie hielp bij mij althans bij test tren of deca

mvg:)

Zijn vast de kleinere onder ons die dat roepen ;)

Meer info over caber plz

Bull bro, de grootste gasten hier kunnen gegarandeerd nog massa pakken op die 2.6 gram per week, alleen moet je 't dan niet aan Var, Bold en Mast gaan spenderen idd.

Ah zo. Dan had ik jou ook verkeerd opgevat. Het kwam over als de zoveelste hater die even zn zegje wou doen. Ik begrijp je punt, maar als je hier kijkt in kuurlogs staan beslissingen voor dosissen toch al grotendeels vast en de grotere jongens hebben redelijk wat ervaring met Hoe hun lichaam reageert. In die zin zie ik het ook meer als een manier om feedback te geven, zodat hele domme shit vermeden kan worden. Aanmoedigen om meer te pakken zie ik niet heel veel eigenlijk.

Nee ik ben zeker geen hater, alleen ik ben van mening dat het met minder ook prima kan. Dit heb ik zelf ook ondervonden, tuurlijk zal meer aas je meer groei geven.
Alleen zie ik momenteel steeds meer kuren met 4 5 verschillende middelen wat uitmond in 2 gram aas in de week als normaal beschouwd wordt ??.Dan vraag ik me af wat is nou de essentie hier van, wil je er goed uitzien of wil je MR O worden.

Terug
Naar boven