Fitness Seller

Cabergoline

• Topic Starter Topic Starter
Nee ik ben zeker geen hater, alleen ik ben van mening dat het met minder ook prima kan. Dit heb ik zelf ook ondervonden, tuurlijk zal meer aas je meer groei geven.
Alleen zie ik momenteel steeds meer kuren met 4 5 verschillende middelen wat uitmond in 2 gram aas in de week als normaal beschouwd wordt ??.Dan vraag ik me af wat is nou de essentie hier van, wil je er goed uitzien of wil je MR O worden.

Ik dacht toch ook eerst zo van: "stevig kuurtje" :D Maar je bepaald nog altijd zelf hoever je wilt gaan.

Ben zelf ook van mening dat het in het algemeen met minder ook kan. Draai je wedstrijden en wil je er alles uithalen wat erin zit is het een totaal ander verhaal.

NPP ( Deca vorm ) verhoogt voor zover ik weet prolactine ook iets toch? Daarentegen zou Tren het juist ietwat verlagen. Daarom is het ook zo apart dat mensen zeker weten dat hun prolactine zo vele malen te hoog is door de Tren zonder ooit op prolactinewaardes te hebben laten testen.

Verder is voor zover ik weet ( nog nooit gebruikt tho ) Bromo, Prami, Caber, allemaal pruttel waar je je echt niet lekkerder op gaat voelen.

het beste zou inderdaad zijn om je bloedwaardes te laten checken. Ik merk het vooral aan opspelende gyno.
Ik zorg eerst dat mijn oestrogeen zonder controle is met alleen test. Hierna ga ik iets toevoege.. bijvoorbeeld tren. Na een week speelt gyno weer op, verhoog ik arimidex iets en voeg bromocriptine toe. Hierna verdwijnt de gyno weer. Dit is voor mij een teken dat er toch prolactine gerelateerde gyno optreedt.
hetzelfde verhaal met NPP.
Nadeel van bromocriptine is je beroerd voelen in het begin. Misselijk en extreem moe. Is misschien minder met cabergoline
Tren gebruik ik liever niet meer :p

Laatst bewerkt:
Ik heb er ook voor gekozen om de tren er nu niet in te doen.. Tren a en mast p gaan eruit omdat ik nu sinds gister teveel aan me hoofd heb in een privé situatie.. Achja tijd zat

Als het voor te cutten is tot aan volgende zomer ben je gek :D.

Daarom zei ik ook, minder stacken en gewoon hgh erin.

5-10 iu hgh
750-1000mg test
400-600 tren

Prolactine eerst proberen aanpakken met B6, als dat niks voor je doet zou ik pas denker aan caber
Verder aromasin als AI

Hou femara achter de hand moest het echt mislopen

Is al heel wat minder, indien je dieet goed is ga je hier op groeien en droger worden. Lijkt me beter dan zoveel te stacken om gewoon droog te worden zonder geeneens massa te pakken.
Succes iig

Als het voor te cutten is tot aan volgende zomer ben je gek :D.

Daarom zei ik ook, minder stacken en gewoon hgh erin.

5-10 iu hgh
750-1000mg test
400-600 tren

Prolactine eerst proberen aanpakken met B6, als dat niks voor je doet zou ik pas denker aan caber
Verder aromasin als AI

Hou femara achter de hand moest het echt mislopen

Is al heel wat minder, indien je dieet goed is ga je hier op groeien en droger worden. Lijkt me beter dan zoveel te stacken om gewoon droog te worden zonder geeneens massa te pakken.
Succes iig

Ben met de hgh gestopt omdat m'n kitjes om te verlengen stil werden gehouden.. Als je paar duizend euro lichter bent ga je niet vrolijk verder :o

En daarnaast zoals heel vaak eerder aangegeven heb ik dit beslist gekozen.. Is niet alleen voor bodybuilding he.. En die tren a was maar voor de eerste 40 dagen

Terug
Naar boven