XXL Nutrition

Capoeira Vs. Muay Thai

Tom Yun Goong.. wat een hondsbrutale film was dat toch.

• Topic Starter Topic Starter
idd mooie knockout maar die tegenstander was weggelopen uit "the night of the living dead" denk ik...
Zoiets maakt geen kans tegen een serieuze muay thai guy...

Zucht... zat er aan te komen natuurlijk, dat muay thai weer beter is dan capoeira. In ieder geval heeft capoeira altijd 1 groot voordeel ten opzichte van elke andere vechtsport, en dat zijn de braziliaanse vrouwen in de Samba de Roda :D :

http://www.youtube.com/watch?v=4Mf_PTB8juc

Ik vind Wing Chun een effectief systeem.

[Link niet meer beschikbaar]

Tsja alleen weinig mooie meisjes maar goed, dat leid ook alleen maar af!

Ziet er allemaal leuk uit, maar heeft meer te maken met turnen dan vechten. Zeker al die vliegende draaiende bs. Op het moment dat jij een stabiele base hebt en continu instapt op het moment dat zijn zo een move maken en vooruit blijft vechten, dan moet je vrij makkelijk winnen.

Ziet er allemaal leuk uit, maar heeft meer te maken met turnen dan vechten. Zeker al die vliegende draaiende bs. Op het moment dat jij een stabiele base hebt en continu instapt op het moment dat zijn zo een move maken en vooruit blijft vechten, dan moet je vrij makkelijk winnen.

Idd. JE ziet ook bij die knockout tussen die MMA- en capoeiradude dat die MMA-er absoluut niet goed staat en zijn dekking ook nog eens thv zijn heupen heeft ofzo.

Textbook voorbeeld van wat er gebeurd als je reached naar een kick :D

Op zich kan capoeira wat hebben in mma omwille van zijn onvoorspelbaarheid. Tegenwoordig wordt enkel nog gefocussed op de "staple arts" en is de onvoorspelbaarheid van de eerste UFC's weg. Dan krijg je zoals hier vechters die niet weten hoe ze moeten vechten tov de andere sTen, wat als counter-vechter nefast is.

Axe capoeira heeft nog enkele mma-vechters die het niet slecht doen.

Capoeira is een kunst. Ik neem aan dat in een echt gevecht die jongens gewoon goed kunnen schoppen en slaan ;)

maar veel mooier dan dat is er iig niet :thumbs:

capoeira zijn dansende turners valt helemaal niet te vergelijken,tegen,het niveau van een goede muay thai bokser kunnen ze niet aan:D

Terug
Naar boven