O Offensje Cool Novice Lid sinds 10 jun 2007 Berichten 97 Waardering 0 12 apr 2009 #21 en muay thai boksers kunnen het niveau van capoeira niet aan. ik vind dat er hier een beetje kortzichtig wordt beoordeeld, capoeira is natuurlijk heel wat anders dan muay thai.
en muay thai boksers kunnen het niveau van capoeira niet aan. ik vind dat er hier een beetje kortzichtig wordt beoordeeld, capoeira is natuurlijk heel wat anders dan muay thai.
CRUNC Dutch Bodybuilder Lid sinds 9 mrt 2006 Berichten 418 Waardering 4 15 apr 2009 #22 davedenuter zei: capoeira zijn dansende turners valt helemaal niet te vergelijken,tegen,het niveau van een goede muay thai bokser kunnen ze niet aan Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Volgens mij is die 'dansende turner' in het filmpje marcus aurelio, die gewoon al een tijd in de ufc vecht
davedenuter zei: capoeira zijn dansende turners valt helemaal niet te vergelijken,tegen,het niveau van een goede muay thai bokser kunnen ze niet aan Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Volgens mij is die 'dansende turner' in het filmpje marcus aurelio, die gewoon al een tijd in de ufc vecht
kearress Competitive Bodybuilder Lid sinds 20 jun 2008 Berichten 1.744 Waardering 100 15 apr 2009 Topic Starter Topic Starter #23 davedenuter zei: capoeira zijn dansende turners valt helemaal niet te vergelijken,tegen,het niveau van een goede muay thai bokser kunnen ze niet aan Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Beetje schaken met dammen vergelijken...
davedenuter zei: capoeira zijn dansende turners valt helemaal niet te vergelijken,tegen,het niveau van een goede muay thai bokser kunnen ze niet aan Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Beetje schaken met dammen vergelijken...