MuscleMeat

Carb backloading (diet)

Nu in het nl?

• Topic Starter Topic Starter

Ik hou het schema aan wat ik eerder gepost heb.
Alleen de ochtend whey shake vervang ik voor casseine.
Maar jij hebt die eerste 10 dagen ook gedaan toch??
Vindt het nu wel lastig hoor.Honger en geen carbs eten nu pfff.
Maar goed je moet er wat voor over.hebben

Klopt dag 1 gaat prima maar dag 2 tot 7 was een hel laatste 2dagen gingen weer prima daarna was het wel elke dag feest heerlijk joh van allerlei snoep in huis met weinig vet winegums drop engelsedrop chips light witbrood stokbrood pasta ontbeitkoek mmmmm

Klopt dag 1 gaat prima maar dag 2 tot 7 was een hel laatste 2dagen gingen weer prima daarna was het wel elke dag feest heerlijk joh van allerlei snoep in huis met weinig vet winegums drop engelsedrop chips light witbrood stokbrood pasta ontbeitkoek mmmmm

Mag ik vragen waarom je destijds bent gestopt/geswitched naar aen ander schema

Ben toen begonnen met een begeleidingsproject

Heb je helemaal goed man 200%

Twee fouten die ik ben begaan tijdens mij CBL was eieren en proteine shakes nemen voordat je gaat traingen. Kiefer geeft aan dat dit je insuline verhoogt en daarom moet vermijden tot na je training.

Tweede fout was denken dat je onbeperkt kunt eten na je training. Hierdoor werd ik juist vetter.

Persoonlijk denk ik niet dat je kunt afvallen met CBL. Het is mij namelijk tot nu toe niet echt gelukt. Voor mij was het meer een schema om mijn massa te onderhouden.

Kiefer raad ook mensen aan om schoon te eten na hun training tenzij ze onder de 10 - 12 % vetpercentage zitten. Als je laag in vetpercentage zit is je lichaam namelijk beter in staat om alles beter op te nemen. Als je metabolisme naar de klote is, wat meestal het geval is omdat dit een dieet is waar vreetzakken dol op zijn, is je lichaam minder goed in staat om alles op te nemen.

Dank voor de tips.Zeker het verhaal van die pre workout shake klinkt aanemelijk.
Geldt dat ook voor de eerste 10 dagen keto dieet.Ook dan geen pre work out shake?
Dit is nu mijn 4e dag.Zit nog in de keto dieet fase.
Dus uploaden met carbs heb ik nog niet gedaan.
Wat mij nu wel opvalt dat na 4 dagen geen carbs.
Dat ik er minder vol uit zie.Alsof de koolydraten je spieren er toch wat voller doen uitzien.
Of ik het.de volle 10 dagen volhou moet ik nog zien.

Koolhydraten in je lichaam houden vocht vast, daarom zie je er nu minder vol. Als je urine te sterk begint te ruiken betekent het dat je in een ketosis zit (je lichaam gebruikt vet als brandstof ipv de suikers). Dus verstandig om je eiwitten wel hoog te houden (ongeveer 2 tot 2.5 keer je lichaamsgewicht). Dus als je 80 weegt dan ongeveer180 gram eiwitten eten. Anders gaat je lichaam ook spieren breken om aan energie te komen.

Hoe gaat het? 10dagen bijna om?.

Hoe gaat het? 10dagen bijna om?.
Het gaat opzicht goed maar makkelijk is anders.
Ik verkort het iets.Morgen is de 8e dag en na mijn training ga ik loaden.
Het moeilijkst is het gemis van zoetigheid.Dat kwam bij mij na 3 dagen.
Volgens de weegschaal ben ik 3 kilo afgevallen.Wat niet echt de bedoeling was.
Heb toch goed en hoog in vetten en eiwitten gezeten.
Veel vlees,kaas,kip,en noten gegeten komt me nu de strot uit.
Verheug me op morgen lekkere zoetigheid.Vla,chocomelk,ontbijtkoet etc
Qua hongergevoel totaal geen probleem vind ik.
En ook qua energie geen probleem.

---------- Post toegevoegd Tue 12 Feb 2013 om 19:41 ----------

Koolhydraten in je lichaam houden vocht vast, daarom zie je er nu minder vol. Als je urine te sterk begint te ruiken betekent het dat je in een ketosis zit (je lichaam gebruikt vet als brandstof ipv de suikers). Dus verstandig om je eiwitten wel hoog te houden (ongeveer 2 tot 2.5 keer je lichaamsgewicht). Dus als je 80 weegt dan ongeveer180 gram eiwitten eten. Anders gaat je lichaam ook spieren breken om aan energie te komen.

Dat heb ik zeker gedaan.minimaal 200 gr Eiwit
En 150 gram Vet.
Denk dat ik inmiddels wel in ketose fase zit

Laat maar effe weet morge

Eindelijk Carb Nite!!

Na de training (16.30) een dikke shake met 50 gram whey isolaat,60 gram dextrose en 5 gram creatine.
17.30: Maaltijd Hachee,aardappel puree en rode kool +beker chocomelk

18.30: 2 manderijnen
19.00: Pudding
20.00 Groot stuk ontbijtkoek en 250 gr magere kwark
21.30: 2 stroopwafels en 1 donut
22.30: 40 gram Casseine shake

Ik had in het begin moeite met eten.Geen honger of zo
Later op de avond kreeg ik meer trek.
Die zoetigheid had ik ff nodig

Das nog netjes man niet eens zoveel troep

Terug
Naar boven