MuscleMeat

carb cycling hulp nodig!!

steelpan90

Advanced Bodybuilder
Waardering
154
Lengte
1m82
Massa
90kg
Vetpercentage
9%
hallo dbb'ers,

ik wil beginnen met carb cycling maar snap het niet echt helemaal.

ik train 4x in de week:
ma: borst+biceps+buik
di: kickboksen
wo:rug+triceps+buik
do:rustdag
vr:benen+schouders+buik
za:rustdag
zo:rustdag

ik moet op de trainingsdagen highcarb en op de rustdagen lowcarb toch?

ik ben nu aan het cutten en zit op ongeveer 9%, maar nu zit ik op een plateau.

wat raden jullie mij aan om te doen? ben niet zo goed in engels dus door die engelse sites kom ik niet echt verder.
moet ik nog op 2 - 2.5 gr eiwit zitten of hoger? en mijn kcal tekort opvullen met goede vetten?

mijn onderhoud is 2900 calorieën, weeg 75.8 kg, ben 182cm, zit op ongeveer 9% en ben 18 jaar

gegroet,
steelpan

Even een vraagje hoezo wil je nog lager cutten met deze stats zou het niet tijd worden om gewoon te gaan cleanbulken?

• Topic Starter Topic Starter
nee, ik ben nog niet tevreden en wil nog verder cutten. ik ga over 6 weken op vakantie en wil dan gortdroog staan

na de vakantie ga ik mooi een 3kwart jaar bulken denk ik

nee, ik ben nog niet tevreden en wil nog verder cutten. ik ga over 6 weken op vakantie en wil dan gortdroog staan

na de vakantie ga ik mooi een 3kwart jaar bulken denk ik

Ja joh, stel je voor dat niet iedereen naar je zit te kijken op het strand, waardeloze vakantie dan...
;)

Nog een vraag:
Waarom überhaupt koolhydraatfietsen

• Topic Starter Topic Starter
Ja joh, stel je voor dat niet iedereen naar je zit te kijken op het strand, waardeloze vakantie dan...
;)

jij snapt m

---------- Toegevoegd om 10:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:30 ----------

Nog een vraag:
Waarom überhaupt koolhydraatfietsen

omdat ik nu op een plateau zit en las een aantal positieve reacties over koolhydraten fietsen. dus ik dacht: waarom niet ff proberen?

jij snapt m

---------- Toegevoegd om 10:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:30 ----------

omdat ik nu op een plateau zit en las een aantal positieve reacties over koolhydraten fietsen. dus ik dacht: waarom niet ff proberen?

Ik geloof er niet zo in.
maar alle succes toegewenst

Terug
Naar boven