MuscleMeat

Carbs na de training.

Malt Bier

Cool Novice
Waardering
8
Vetpercentage
10%
Ik ben van plan om te gaan cutten. Ik wil tijdens deze cut alleen carbs eten bij mijn eerste maaltijd(om de boel aan de gang te krijgen), en bij mijn avondeten(pre-workout). De rest van de dag dus géén carbs. Nu is de eindeloze discussie dus hoe belangrijk carbs NA de training nou zijn. Heeft iemand hier informatie over?(Lees: Onderbouwd met onderzoeken of eigen ervaringen).

Zucht. Is het nu echt zo moeilijk om de zoekfunctie te gebruiken? Of denk je dat je de eerste bent die deze vraag stelt ....

Zucht. Is het nu echt zo moeilijk om de zoekfunctie te gebruiken? Of denk je dat je de eerste bent die deze vraag stelt ....

Zucht, de zoekfunctie is niet altijd even duidelijk je kan ook gewoon een fatsoenlijk antwoord geven of gewoon niet reageren..

O-T: In de cut na een training een eiwit shake met glutamine nemen en voor de training handig om carbs te eten

Laatst bewerkt:
Waarom zou je uberhaubt willen cutten als je op 10% staat??

• Topic Starter Topic Starter
De 10% klopt niet, en doet er ook niet toe. Gaat gewoon erom of carbs na de training broodnodig zijn of niet. Thx Daniel.

Ik zou liever de hele dag door kleine porties carbs tot me nemen in plaats van het zo goed als geheel te elimineren. En bij mij zit er na de training standaard dextro in.

Terug
Naar boven