XXL Nutrition

Cardio en gewichten slechte combinatie ?

haady

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Vetpercentage
12%
Heey allemaal

Hier Haady ik ben pas begonnen en kijk vaak hier eff om te kijken of er nog interessante dingen bij staan en nu had ik zelf een vraagje. Zal eerst wat info over mezelf geven. Ik ben 16 jaar en 1.80 cm weeg zoon 67 kilo en ik ga 4 x per week naar de sportschool waar ik gewichten doe op die zelfde dagen doe ik ook nog low intensity cardio op de dagen dat ik geen gewichten doe wou ik graag (HIIT) doen maar kan dat wel als ik groter wil worden of gaat dat helemaal niet.

Alvast bedankt

Gaat gewoon goed samen.

Zolang jij gewoon meer eet dan dat je verbruikt aan calorieën kan dat zeker. Je verbrandt met cardio veel calorieën(met compounds ook hoor) dus je zult dan meeer moeten gaan eten!

Kan prima, maar dan moet je wel meer eten dan als je geen cardio zou doen. Het ligt er dus aan hoe gemakkelijk je nu aan je kcal doel per dag komt of het verstandig is ja of nee.

• Topic Starter Topic Starter
Okaay dankje wel allemaal zal ik gewoon wat meer moeten eten dus :)

voor de ultieme groei zou ik mijn tijd focussen voor de groei (krachttraining). Je bent 16 dus waarom denk je aan cutten? blijf jezelf uitbreiden nu je testosterone nu hoog is (door de puberteid) en later (1-2 jaar cutten). bulk bulk. het kan wel samen maar dan gaat het een beetje tegen elkaar in, slome groei maar wel droog.

Nou ik dacht eerst een beetje laag vetpercentage en dan proberen te bulken zodat je wel gewoon er een beetje goed uitziet zonder vet enzo.Maar ik zal eff over nadenken

Nou ik dacht eerst een beetje laag vetpercentage en dan proberen te bulken zodat je wel gewoon er een beetje goed uitziet zonder vet enzo.Maar ik zal eff over nadenken

als je 1.80 en 67 kilo bent kan je beter gewoon meteen bulken, veel vet zal je niet hebben.

Ah okay jaa inderdaad bedankt :)

Terug
Naar boven