PatrickvH
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 342
- Lengte
- 1m85
Er zijn vele berichten over cardio en spierbehoud voor vetverlies.
Ik wil graag buiten me hobby bodybuilding/krachttraining ook gaan hardlopen.
Me doel is dus een betere conditie verkrijgen/fitter zijn en toch spiermassa blijven aankomen.
Waar ligt dan de grens betreft cardio,want kan me niet voorstellen dat cardio per definitie spierverlies betekent.
Mensen als Yuri van Gelder, Mike Tyson, Jerome le Banner en nog meer brede gasten die echt niet, maar 1 uurtje krachttraining doen op een dag en toch flikken ze het om behoorlijk breed te worden.
Zo zijn er wel meer voorbeelden die vast niet allemaal zullen kuren lijkt me.
Er zijn dus wel degelijk mensen die veel spiermassa kunnen omzetten en toch ook cardio activiteiten doen.
Wie kan me hier duidelijkheid over geven, want hoewel ik een betere conditie wil ben ik toch bang om te gaan cardioen
Moet namelijk nog heel wat massa bij.
Ik train zo'n 4 keer per week met 3 soorten schema's wat elkaar omwisselt.
1borst triceps
2rug Biceps
3schouders benen
Vrij klassiek, maar vind het lekker traine.
Voeding klopt ook wel aardig met pasta, brood, fruit/groente, 300 gram kip, kwark in de avond, wat zalm op een dag, me eiwit shakies etc etc.
Trainingsdagen zijn dan maandag, woensdag, vrijdag en zondag.
Ik wil graag buiten me hobby bodybuilding/krachttraining ook gaan hardlopen.
Me doel is dus een betere conditie verkrijgen/fitter zijn en toch spiermassa blijven aankomen.
Waar ligt dan de grens betreft cardio,want kan me niet voorstellen dat cardio per definitie spierverlies betekent.
Mensen als Yuri van Gelder, Mike Tyson, Jerome le Banner en nog meer brede gasten die echt niet, maar 1 uurtje krachttraining doen op een dag en toch flikken ze het om behoorlijk breed te worden.
Zo zijn er wel meer voorbeelden die vast niet allemaal zullen kuren lijkt me.
Er zijn dus wel degelijk mensen die veel spiermassa kunnen omzetten en toch ook cardio activiteiten doen.
Wie kan me hier duidelijkheid over geven, want hoewel ik een betere conditie wil ben ik toch bang om te gaan cardioen

Moet namelijk nog heel wat massa bij.

Ik train zo'n 4 keer per week met 3 soorten schema's wat elkaar omwisselt.
1borst triceps
2rug Biceps
3schouders benen
Vrij klassiek, maar vind het lekker traine.
Voeding klopt ook wel aardig met pasta, brood, fruit/groente, 300 gram kip, kwark in de avond, wat zalm op een dag, me eiwit shakies etc etc.
Trainingsdagen zijn dan maandag, woensdag, vrijdag en zondag.