XXL Nutrition

cardio in mijn schema gegooit

Bart755

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
72kg
Ik zou graag cardio in mijn schema willen gooien. Ik begin nogal aan de vette kant te worden. Nu niet overdreven hoor, maar ik zou graag toch wat vet kwijt willen geraken. Tzou wel leuk zijn mochten mijn buikspieren er een beetje doorkomen, al hoop ik daar niet te veel op want dan moet je echt heel hard op je voeding letten etc… Maarjah toch een beetje minder vet zou wel aangenaam zijn.

Normaal train ik ma-di-do-vrij. Dus 4 keer in de week.
Maandag train ik Buik – Borst – triceps
Dinsdag train ik schouders – biceps – benen – rug
Dan donderdag net hetzelfde als maandag, en vrijdag hetzelfde als dinsdag.

Het is een redelijk zwaar schema maar het gaat me goed af. Ik studeer nog = ik slaap dus veel, heb veel rust, veel tijd… Ik maak voldoende vooruitgang met mijn oefeningen dus ik ben wel tevreden over dit schema.

Maar ik wil dus mijn schema veranderen zodat ik ook cardio kan doen. Ik zat dus te denken om het zo te doen:
Maandag: Buik / schouders + 30-40 min cardio
Dinsdag: Borst / triceps + 30-40 min cardio
Donderdag: biceps / rug + 30-40 min cardio
Vrijdag: Benen + 30-40 min cardio

Ik deed normaal 12-10-8 reps met elke oefening (buiten met deadlift, 8 vindt ik precies meer dan genoeg). Ik zou dan nu met alle oefeningen 3 setjes van 15 reps doen? Zo zal ik meer kalorieen verbranden. Na mijn KT, dus net voor ik cardio ga doen kan ik eventueel een whey shake drinken zodat ik er zeker van ben dat mijn spieren hun eiwitten krijgen(heb ik ergens gelezen).

Ik wil zeker KT blijven doen zodat ik toch kan blijven nagaan dat ik niet achteruit ga met mijn spieren.