Fitness Seller

Cardio tijdens kuur?

Invincible

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
88kg
Ik ga zondag beginnen met mijn 1e kuur. Ik ga met een pull-push-legs schema, trainen waar ik telkens na 3 dagen een rustdag heb. Tijdens die rustdagen wil ik 30min rennen op de loopband. Kan dit zonder dat het mijn resultaten negatief beinvloed?

Ik verbrand rond de 600kcal tijdens die 30min, wat ik verbrand eet ik wel weer.

Mijn trainingsschema ziet er zo uit: http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/pull-push-legs-schema-373247/

Mijn kuur:
Week 1-12 Test e 500mg pw
Week 1-3 Winstrol 50mg pd
Week 1- 14 2x HCG 500iu pw
Week 14 - 17 Nolvadex 20mg pd 

Alvast bedankt!!!!!!!

Begin bij het begin: doelstelling is bulken of cutten???

• Topic Starter Topic Starter
Doel is bulken.

Waarom zou je willen rennen voor 30min? Enige wat ik me kan coorstelle is een coolibg-down/warming-up @loopband op een lage intensifiteit voor 5minuten. Meer niet

heb je een hoog vet percentage? ..snap anders niet waarom je cardio in een bulk wilt doen

Ik deed vroeger ook nooit cardio en na tren was ik mijn conditie volledig kwijt waar ik vroeger paracommando was en 16km liep met uitrusting. Ik doe nu ook altijd cardio, cut of bulk. In de bulk gewoon voor onderhoud conditie. Als je toch erbij eet wat je verbrand kan dit geen kwaad. Ik doe dit ook zo en werkt perfect voor. Er geldt kcal in vs kcal out.

Klopt, als je gewoon erbij eet wat he eraf rent dan zou het je resultaten niet in de weg hoeven zitten

Als je gewoon een rustig tempo aanhoudt, waarom niet. Zou niet all out gaan sprinten ofzo. Conditie een beetje op pijl houden is niks mis mee. Ik fiets elke dag 30 tot 40 minuten, heb daar tijdens trainingen alleen maar profijt van.

Zie net je ppl schema, hoelang ga jij trainen op een dag?

Laatst bewerkt:
Bedankt voor jullie hulp.

Ik wil cardio doen tijdens mijn bulk, omdat ik mijn conditie hoog wil houden.

@delang909 ren rond de 12/14km per uur en 1min lang 18/20km per uur.
Mijn doel is rond de 90min.

Dan zul je stuk hoger in kcal moeten gaan zitten die dagen dat je cardio gaat doen

Bedankt voor jullie hulp.

Ik wil cardio doen tijdens mijn bulk, omdat ik mijn conditie hoog wil houden.

@delang909 ren rond de 12/14km per uur en 1min lang 18/20km per uur.
Mijn doel is rond de 90min.

Ja das een mooi tempo, zal je hartslag niet al te hoog gaan en een beetje zweten. Is goed te doen.

Vind 90min wel lang voor ppl x2 p.w. zou max echt 60 minuten aanhouden.

Dat ga ik ook doen. Tijdens mijn kuur ga ik met 3300kcal beginnen, en wat ik tijdens het rennen verbrand ga ik bovenop die 3300kcal eten.

Dus conlusie is: cardio zal de resultaten niet beinvloeden als je eet wat je verbrand. J
:)

Dat ga ik ook doen. Tijdens mijn kuur ga ik met 3300kcal beginnen, en wat ik tijdens het rennen verbrand ga ik bovenop die 3300kcal eten.

Dus conlusie is: cardio zal de resultaten niet beinvloeden als je eet wat je verbrand. J
:)

Cardio is altijd goed voor de gezondheid, maar wacht beter nog even een paar jaar, je bent te jong en te licht!

ik zie t nut eigenlijk niet waarom jij er cardio bij zou moeten doen op jou gewicht als je wil bulken...

beetje n halfuur gaan rennen en het er dan weer aanvreten cuz f**k all?

Voor mijn hart en conditie

ik zie t nut eigenlijk niet waarom jij er cardio bij zou moeten doen op jou gewicht als je wil bulken...

beetje n halfuur gaan rennen en het er dan weer aanvreten cuz f**k all?

Als je energie hebt, heb je energie.

Maar ik denk niet dat, gezien het schema dat ie aan gaat houden, die cardio sessie er uberhaupt gaat komen.

Terug
Naar boven