Bradley9292
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga zondag beginnen met mijn 1e kuur. Ik ga met een pull-push-legs schema, trainen waar ik telkens na 3 dagen een rustdag heb. Tijdens die rustdagen wil ik 30min rennen op de loopband. Kan dit zonder dat het mijn resultaten negatief beinvloed?
Ik verbrand rond de 600kcal tijdens die 30min, wat ik verbrand eet ik wel weer.
Mijn trainingsschema ziet er zo uit: http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/pull-push-legs-schema-373247/
Mijn kuur:
Week 1-12 Test e 500mg pw
Week 1-3 Winstrol 50mg pd
Week 1- 14 2x HCG 500iu pw
Week 14 - 17 Nolvadex 20mg pd
Alvast bedankt!!!!!!!
Je vrouwtje ff goed aanpakken!Bedankt voor alle antwoorden!!! Wat verstaan we onder low intensity cardio?
Ja, veel te hoog, en je moet eigenlijk niet naar je het aantal km's kijken, maar naar je hartslag. Voor lage intensiteit niet boven de 130, en niet onder de 100. Hoge intensiteit calorieen verbrandt die je juist eingelijk wil gebruiken om te bulken. En doe de cardio nadat je met gewichten hebt getraint.Is dit een te hoge intensiteit: (loopband) 30min 13/14km per uur? Waarom is een low intensity cardio 'beter'?
Als je het er weer bij vreet en er dus in evenhoog tempo door aankomt als dat je zonder cardio zou doen, zou ik het doen. Puur voor je conditie enzo. Ik doe het nooit en ben zowat buiten adem als ik 2 trappen op moet met haast.