Fitness Seller

Review Cell Tech - Muscletech

Beoordeling: 9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Bijkomende spiermassa/grotere uithoudingVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week (opladen)Hoe is de smaak van dit supplement? Goed maar zeer zoetWelke dosis heb je gebruikt? 100gr bij opstaan/ 100gr na trainingWaar heb je het supplement gekocht? workout.beWelke extra voordelen gaf deze winkel? Wat heb je voor dit supplement betaald? €40Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja.Mijn review:

Ben zeer tevereden over eerste week oplaadfase en ben tijdens nakuur 1,5 kilo verzwaard tijdens deze week. Per dosering van 100 gr zit er 10mg creatine in ( 5 soorten). Is de eerste x dat ik zo goed reageer op creatine en heb al swole/san V12/revenge gebruikt. Enigste GROTE nadeel is de kost prijs..net achter pot geweest van 3 kg en kostte me 90€.

Voor de rest toppie spul.

grtz

celltech.jpg

Als je dit 's ochtends neemt...is dat dan in plaats van je gebruikelijke ontbijt? Gezien er zoveel koolydraten inzit en je er behoorlijk vol van raakt. :-S

ik heb deze ook gebruikt en het werkte opzich wel...maar is echt zonde van t geld. nu zit ik aan creapure en gain echt twee keer zo hard. maar iedereen schijnt anders te reageren. m'n trainingmaatje heeft deze ook en kwam ook niet echt goed aan van celltech

Als je dit 's ochtends neemt...is dat dan in plaats van je gebruikelijke ontbijt? Gezien er zoveel koolydraten inzit en je er behoorlijk vol van raakt. :-S

ik denk dat wij bij ons ontbijt liever complexe koolhydraten hebben ipv een bom koolhydraten ^^

Ik ook liever, maar op de verpakking staat dat je bij geen trainings dagen dat spul 's ochtends moet nemen. Misschien kan je dus dan wel beter eerst een fatsoenlijk ontbijt nemen en dan naar een paar uur dat celltech afval nemen.

muscletech is nu 40% in de reclame bij De Tuinen ik heb ook al de Whey gehaald, ik hoor goede verhalen over deze creatine dus shoppen maar(H)

vind er wel veel suiker in zitten wat je insuline huishouding onregelmatig maakt, hierdoor vind ik dat je soms erg veel energie hebt en er soms futloos van wordt. voor zover zie ik dat als enig nadeel. uitwerking van het product is verder zeer goed

Eventueel oplaadfase met creatine Monohydraat en daarna 1 dosering Cell-Tech per dag. (dan doe je 20 dagen met een pot van 2 kg) Je kunt Cell-Tech ook alleen op trainingsdagen na je training innemen en op rustdagen creatine Monohydraat.

even een vraagje. Ik heb me zo'n potje aangeschaft op aanraden van ne maat. Ik heb hierbij ook amino's besteld.

Nu wou ik ff vragen, deze 2 samen, is het dan aan te raden van nog eiwitten erbij te nemen of niet?

45 euro voor ene pot van 2.2 kilo

Prima spul. Na 2 potten van 3kg ben ik +/- 8kg aangekomen and still gaining.
Elke keer verbaas ik mij weer op de weegschaal en kracht neemt ook toe.

dag chantal :p

bij bodyenfitshop.nl:
De normale prijs voor 2000 gram Celltech Hardcore is 49,90.
Bij ons betaalt u slechts 27,90 euro
Wanneer u 3 verpakkingen bestelt betaalt u slechts 24,90 per verpakking.

zijn er nog mensen geintreseerd? Ik heb er wel belang bij, alleen zijn 3 stuks me net wat teveel...

celltech

dag chantal :p

bij bodyenfitshop.nl:
De normale prijs voor 2000 gram Celltech Hardcore is 49,90.
Bij ons betaalt u slechts 27,90 euro
Wanneer u 3 verpakkingen bestelt betaalt u slechts 24,90 per verpakking.

Haha chantall :) kheb wel al gehoord dat ze zeer goedkoop staan op sommige sites ma 28 euro is echt wel weinig tov de rest

Ik ben net begonnen met.C T
Voordien had ik jack3d -cellmas - proteine geprobeerd
Nu (terug No xplod )2.0 - celltech-whey proteine performance
Wist niet dat er veel suiker in zat, ik wou gewone monohydraat creatine proberen maar verkoper : c t is meer en voordeliger dan bv cellmas.
Ik zal zien als ik vet aan buik bij komt dan giet ik cell tech in wc

Zal vast niet gebeuren met 'dat dere celltech', Jay Cutler gebruikt het ook en je zal er flink wat kilo's mee winnen. Jay heeft de vloeibare versie btw (rechts bovenin zijn koelkast), maar zou niet veel uit moeten maken ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Btw, dit topic dateert uit 2005.

Terug
Naar boven