dova
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook op instagram stelt men continue vragen over de eiwitten in hun poeders.
Geen reacties van B&F.
Denk dat ze dit bewust doen en wachten tot de storm is gaan liggen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Wat moet ik nou met al dat b&f spul, kan ik het nog gebruiken of wat ?
Heb nog whey perfection 4kg caseine en creatine![]()
Hebben zich sowieso al ingedekt met het label door <2.0 gr eiwit per 100 ml te declarerenEen tray smaakwater met minimaal eiwit (10gr etiket*0,8 B&F correctie=8gr per fles*6 = 48gr eiwit totaal) voor €6,00.
Madness.

Trustpilot zei:Deze beoordeling is 10 uur geleden geleden door het bedrijf om de volgende reden gerapporteerd: bewijs van aankoop mist. De Trustpilot Klantenservice is bezig met het verifiëren van deze beoordeling. Wanneer het onderzoek klaar is, wordt de beoordeling verwijderd of teruggeplaatst op Trustpilot. Kijk hier voor onze richtlijnen.
Bodyenfitshop is weer lekker aan het protesteren bij Trustpilot. Ik mag toch aannemen dat diegenen die en review schrijven ook daadwerkelijk een echt bestelnummer hebben ingevuld, anders kunnen ze het inderdaad laten verwijderen.
Wat moet ik nou met al dat b&f spul, kan ik het nog gebruiken of wat ?
Heb nog whey perfection 4kg caseine en creatine![]()
Een tray smaakwater met minimaal eiwit (10gr etiket*0,8 B&F correctie=8gr per fles*6 = 48gr eiwit totaal) voor €6,00.
Madness.
echt om te janken, neem als bedrijf gewoon je verantwoordelijkheid.
haha +1 voor B&F correctie
---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:22 ----------
dit idd
De manier van handelen die ze momenteel hanteren is om te kotsen. Overal reacties verwijderen, feiten ontkennen, dreigen met lawsuits (Jordy anyone?) en vervolgens denken dat alles wel weer oké is door een kortingscode aan te bieden van 25% op mijn volgende bestelling. Ben je gvd wel helemaal lekker?!

Mijn reactie is ook verwijderd. Had een ECHT bestelnummer ingevuld! Ben helemaal klaar met dit bedrijf. Ze maken er niks moois van

Dan kan je toch bewijzen bij Trustpilot dat het een legitiem bestelnummer is, of krijg je helemaal geen feedback van ze? Is het gewoon verwijderd en daarmee klaar??![]()
Ik zou dan contact opnemen met TrustPilot en je verzendbevestiging meesturen als bewijs.Mijn reactie is ook verwijderd. Had een ECHT bestelnummer ingevuld! Ben helemaal klaar met dit bedrijf.
Ze maken er niks moois van
tja is een aanname van mij, waar is Jordy anders gebleven? Misschien weten andere hier meer van