Fitness Seller

[Centraal] Bodyenfitshop.nl testresultaten en labels topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook op instagram stelt men continue vragen over de eiwitten in hun poeders.
Geen reacties van B&F.

Denk dat ze dit bewust doen en wachten tot de storm is gaan liggen.

Ook op instagram stelt men continue vragen over de eiwitten in hun poeders.
Geen reacties van B&F.

Denk dat ze dit bewust doen en wachten tot de storm is gaan liggen.

echt om te janken, neem als bedrijf gewoon je verantwoordelijkheid.

Vraag me af of Ilco nog meer kapot was na die andere 2 tests :p

Ik snap nu wel waarom je altijd eiwit samples bij hun bestellingen krijgt, is gewoon om de waardes aan te vullen. :D

Een tray smaakwater met minimaal eiwit (10gr etiket*0,8 B&F correctie=8gr per fles*6 = 48gr eiwit totaal) voor €6,00.

Madness.
Hebben zich sowieso al ingedekt met het label door <2.0 gr eiwit per 100 ml te declareren :roflol:

labelproteinwater.png

Bodyenfitshop is weer lekker aan het protesteren bij Trustpilot. Ik mag toch aannemen dat diegenen die en review schrijven ook daadwerkelijk een echt bestelnummer hebben ingevuld, anders kunnen ze het inderdaad laten verwijderen.

Trustpilot zei:
Deze beoordeling is 10 uur geleden geleden door het bedrijf om de volgende reden gerapporteerd: bewijs van aankoop mist. De Trustpilot Klantenservice is bezig met het verifiëren van deze beoordeling. Wanneer het onderzoek klaar is, wordt de beoordeling verwijderd of teruggeplaatst op Trustpilot. Kijk hier voor onze richtlijnen.

Een tray smaakwater met minimaal eiwit (10gr etiket*0,8 B&F correctie=8gr per fles*6 = 48gr eiwit totaal) voor €6,00.

Madness.

haha +1 voor B&F correctie

---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:22 ----------

echt om te janken, neem als bedrijf gewoon je verantwoordelijkheid.

dit idd

De manier van handelen die ze momenteel hanteren is om te kotsen. Overal reacties verwijderen, feiten ontkennen, dreigen met lawsuits (Jordy anyone?) en vervolgens denken dat alles wel weer oké is door een kortingscode aan te bieden van 25% op mijn volgende bestelling. Ben je gvd wel helemaal lekker?!

Ff wat op trustpilot ook schrijven, kijken of het blijft.

haha +1 voor B&F correctie

---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:22 ----------

dit idd

De manier van handelen die ze momenteel hanteren is om te kotsen. Overal reacties verwijderen, feiten ontkennen, dreigen met lawsuits (Jordy anyone?) en vervolgens denken dat alles wel weer oké is door een kortingscode aan te bieden van 25% op mijn volgende bestelling. Ben je gvd wel helemaal lekker?!

Hebben ze serieus gedreigd met juridische stappen? :P

Mijn reactie is ook verwijderd. Had een ECHT bestelnummer ingevuld! Ben helemaal klaar met dit bedrijf. Ze maken er niks moois van

Dan kan je toch bewijzen bij Trustpilot dat het een legitiem bestelnummer is, of krijg je helemaal geen feedback van ze? Is het gewoon verwijderd en daarmee klaar?? :eek:

Hebben ze serieus gedreigd met juridische stappen? :P

Can confirm!:yes:

---------- Toegevoegd om 19:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:44 ----------

Ik zou zeggen log in je account op B&F, zoek een bestelling met whey die je ooit gedaan hebt (in je geschiedenis), pak bestelnummer en maak er wat moois van op TrustPilot ;)

Dan kan je toch bewijzen bij Trustpilot dat het een legitiem bestelnummer is, of krijg je helemaal geen feedback van ze? Is het gewoon verwijderd en daarmee klaar?? :eek:

Nope geen feedback niks. Gewoon verwijderd.. wat een kneuzen bij B&F. Hoop serieus dat iemand dat bedrijf in de fik steekt

Gewoon recensies blijven schrijven...

---------- Toegevoegd om 18:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:51 ----------

Enigste manier om ervoor te zorgen dat deze discussie eens goed wordt opgepakt Door b en f

tja is een aanname van mij, waar is Jordy anders gebleven? Misschien weten andere hier meer van

Wie is Jordy? Ik heb alleen wat meegekregen in het begin toen men geld aan het ophalen was voor de testen, en hier toen ook al zoiets gelezen.

Net een recensie geplaatst op trustpilot :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven