Fitness Seller

[Centraal] Bodyenfitshop.nl testresultaten en labels topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerder huidige stockdump voor er daar ook tests op komen ;) Ik voorspel stijging van de prijs van alle huismerk producten de komende maanden ;).

Stockdump is er zeker, maar kijk eens goed naar alle andere aanbiedingen. Sinds het hele whey schandaal krijg ik bijna elke dag een nieuwe aanbieding. hetzij van nieuwe producten, hetzij van huismerk maar ook evengoed van andere merken (bv Muscletech paar dagen terug). Ze slaan je dood met kortingen om al de rest maar te vergeten (zoals 20% op hun nieuwe kledij)

Ineens een 5 sterren review voor bodyenfitshop.

Ilse op Trustpilot zei:
Super!
Wat is het toch heerlijk, dat je tot 22.00 uur 's avonds kunt winkelen in je favoriete webshop en het er de volgende dag al is! Het assortiment blijft ook maar groeien. Zulke goede ideeën qua superfoods en leuke mixen! helemaal top. Niets meer aan doen en zo doorgaan B&F. Trouwe vaste klant!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoe kom ik aan mijn order id's van mijn bestellingen?

Ineens een 5 sterren review voor bodyenfitshop.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ze zijn volop met bezig alles de doofpot in te duwen. Na het weren van negatieve reviews op Facebook en hun eigen site proberen ze nu ook op Trustpilot de boel te controleren. Niet alleen met dit soort onzinreviews, waarschijnlijk door hun eigen personeel. Maar ook als je ziet hoeveel reviews ze al hebben laten weghalen door Trustpilot...

Trustpilot claimt dan dat de review is verwijderd omdat er geen bewijs is dat er iets is besteld bij Body & Fopshop. Alsof ze dat ooit eerder een snars kon schelen. Dus als iemand nog een factuurnummer heeft uit het verleden - vergissen is menselijk - plaats dan een review en vermeld je factuurnummer er maar bij. Dan kan die niet worden weggehaald.

http://www.trustpilot.nl/review/www.bodyenfitshop.nl

---------- Toegevoegd om 11:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:11 ----------

Hoe kom ik aan mijn order id's van mijn bestellingen?

Die staat vast in de bevestigingsmail(s) die je destijds hebt ontvangen.

Waarom is de waxy maize zo goedkoop bij body&fit? Bij xxl kost het ruim 3 x zoveel..

Graag even serieuze reacties en niet van "omdat er 20% minder in zit" :P

Thanks, ik kon niks vinden in me mailbox maar gelukkig kan ik als ik inlog op de bodyenfitshop mijn nummers vinden (alleen van de bestellingen waarvoor ik had ingelogd maar zo kan ik alvast wat berichten plaatsen :))

Er zijn vooralsnog geen mensen die klachten via Klacht.nl hebben aangemeld. Is ook wel iets om te overwegen (grote site).

Ik doe ff bij alle negatieve reacties een duim omhoog, misschien dat het op die manier serieuzer wordt genomen en het blijft staan.

Ze zijn volop met bezig alles de doofpot in te duwen. Na het weren van negatieve reviews op Facebook en hun eigen site proberen ze nu ook op Trustpilot de boel te controleren. Niet alleen met dit soort onzinreviews, waarschijnlijk door hun eigen personeel. Maar ook als je ziet hoeveel reviews ze al hebben laten weghalen door Trustpilot...

Trustpilot claimt dan dat de review is verwijderd omdat er geen bewijs is dat er iets is besteld bij Body & Fopshop. Alsof ze dat ooit eerder een snars kon schelen. Dus als iemand nog een factuurnummer heeft uit het verleden - vergissen is menselijk - plaats dan een review en vermeld je factuurnummer er maar bij. Dan kan die niet worden weggehaald.

http://www.trustpilot.nl/review/www.bodyenfitshop.nl

---------- Toegevoegd om 11:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:11 ----------

Die staat vast in de bevestigingsmail(s) die je destijds hebt ontvangen.
done.

heleboel reviews die nu zijn gerapporteerd, wat een corrupte bende zeg.

idd ik moet een screenshot maken van mijn order

wordt tijd dat we nu allemaal overgaan naar klachtenkompas en klacht.nl om daar ook klachten te vermelden. Trouwe klanten worden nu keihard genaait, dit gaat echt nergens meer over.

Of naar SBS6 :rolleyes:

BAM :)

2qbrhat.png

Mijn TrustPilot review staat er ook nog :P
En is zelfs paar keer "geliked" :P

---------- Toegevoegd om 12:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:01 ----------

Rechts staat er trouwens een FB en Twitter like die je kan liken.
Vertel het verder. Laat je vrienden weten welke bedrijven ze kunnen vertrouwen. Sharing is caring.
https://www.trustpilot.nl/review/www.bodyenfitshop.nl

haha ivo die 3x beoordeeld

Zijn er nog meer van dit soort sites, of is dit de site der siten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven