AndroidHealthClinic

[Centraal] Khalid Almohsinawi updates topic

valt me trouwens op hoeveel Nederlanders er tegenwoordig meedraaien seg ...

top wel !

valt me trouwens op hoeveel Nederlanders er tegenwoordig meedraaien seg ...

top wel !

Tja helaas zijn het niet echte 'nederlanders', natuurlijk tof dat ze voor nederland uitkomen.
Nieuwe berry heb ik nog niet gezien, niks tegen buitenlanders hoor.

Tja helaas zijn het niet echte 'nederlanders', natuurlijk tof dat ze voor nederland uitkomen.

Zo nou ik wel hoor!
Alleen de gasten die zo damn huge zijn als echte nederlanders, kiezen er vaak voor niet zulke wedstrijden te draaien..

Wat dat betreft hoor je vaak van zulke gasten dat Gezondheid belangrijker zijn.. ook al zijn ze dan nog 130KG...

Maar wel iets voor te zeggen, de druk en stress die erbij komt is ook niet tof..

Is het filmpje van 101tv waar Khalid in zit nog ergens te bekijken? Kan hem nergens meer vinden!

Wat een onzin typ je daar, DAMN!

Bekijk het 'Nederlands' honkbalteam eens dan.

Oh, wat waren we trots op ze toen ze WK werden! :o Ohnee, het zijn geen 'echte Nederlanders' dat telt weer niet!

Zag dit net op zijn facebook staan:p

[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

Hey dikke :) Ik hoorde dat je de Men's Physique Division gaat doen?Dan sta tussen de beach jongetjes....:(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Vivian Hylkema???? Ummmmm okeee, need some inside info about this guys!???

• [Afbeelding niet meer beschikbaar]

• [Link niet meer beschikbaar]

• [Link niet meer beschikbaar] Heb ik zelf gehoord van iemand en die had het ook van iemand die jou eens een keer op de FIBO heeft gesproken, en die had het weer doorgegeven aan iemand die iemand kent die ook in die klasse mee gaat doen en die heeft dat gezegt, dus dat is best heel betrouwbaar toch?5 uur geleden · Vind ik leukVind ik niet meer leuk

[*][Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Ifbb Pro Khalid Almohsinawi hahahaha dat is lang verhaal

[*][Link niet meer beschikbaar]

• [Link niet meer beschikbaar] Ja dat klopt, maar het is dus wel waar of niet?

[*][Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Ifbb Pro Khalid Almohsinawi ik denk dat ik dat toch ga proberen ;-) wat vind je zelf

Hmm dan moet hij wel wat gaan afvallen.

khoorde dat hij was opgepakt? iemand meer info?

Klopt hij is opgepakt.Weet ook waarvoor.Maar beter niet hier op het internet te bazuinen!!!!!!

---------- Post toegevoegd Tue 3 Apr 2012 om 17:44 ----------

11april is zijn rechtzaak!!

dat meen je niet joh watskebeurd

ja khoorde dat ie heel wat..:rolleyes: thuis had...

ben benieuwd wat dit voor zijn carriere gaat betekenen, hij zal wel heel wat terugvallen

Dit is zwaar k*t voor zijn BB carriere.Zijn naam is nu ook besmeurt helaas.Maar eerst afwachten tot zijn Rechtzaak.

wat is er gebeurd dan?

al meer duidelijk?

Terug
Naar boven