Fitness Seller

Sticky Centraal Strongman op TV en Youtube topic

Bezoekers in dit topic

Hadden ze in heel Zwolle nou geen normale weg zonder dat er overal gras en mos tussen de stenen groeide waardoor iedereen uitgleed?

de truckpull was inderdaad gevaarlijk, was ook een hele smalle strook waar de vrachtwagen zat en publiek stond er ook bijna tegenaan.
was ook nog iemand (bijna) aangereden toen de truck achteruit reed tussen de beurten door.
 
Alweer die biceps
Balen voor Niels
 
Is deze zichtbaar voor de Nederlanders ? Volgens Youtube in bepaalde landen verboden maar ze vermelden niet welke landen :P


Edit, geblokkeerd in 1 land, Nederland
 
Laatst bewerkt:
bovenstaande niet zichtbaar voor Hollanders ;)
 
Voor zolang... het is niet voor niets dat RTL XL geblokkeerd wordt voor buitenlanders.
 
Heeft er al iemand wedstrijden van 2016 kunnen terug vinden op Youtube ?!
 
Thanks, dit was inderdaad de 1e uitzending. hopen dat ze via dit kanaal ook de ESM en WSM gaan posten, dan heb ik weer iets leuks te kijken
 
google op de naam van het filmpje en verander E01 naar 02 en 03. Even zoeken maar dan kom je wel op een of andere vage tube site waar je de andere 2 giants live's kunt kijken.
 
Best gek, vroeger was WSM gewoon bij de AVRO op de TV en nu moet je het al op vage tube sites kijken :D
 
[Link niet meer beschikbaar]

Sanca Saxon: dat zijn kutversies op youtube: het beeld is verkleind en ze hebben het geluid vervormt waardoor iedereen een zwaardere stem heeft.
 
[Link niet meer beschikbaar]

Sanca Saxon: dat zijn kutversies op youtube: het beeld is verkleind en ze hebben het geluid vervormt waardoor iedereen een zwaardere stem heeft.

Ja, ik nam het voor lief omdat ik niets anders vond.
 
Tot nu toe heb ik non-distorted ep 1, 2 en 4 gevonden, heeft iemand van jullie ep 3 ook goed (niet gelukt via google), of zal ik toch echt genoegen moeten nemen met de distorted versie van youtube? Sanca Saxon Frenkpie

[Link niet meer beschikbaar] (link naar Ep2 omdat die hier nog niet stond)
 
Die 420 kg bij Eddie ging omhoog alsof de bar leeg was, ongelooflijk.
 
En ook jammer dat Jerry Pritchett blessure opliep bij de 500... die 465 ging ook hard bij hem!
 
Back
Naar boven