XXL Nutrition

Sticky Centraal Strongman op TV en Youtube topic

Bezoekers in dit topic

Die boom. Wat een gruwelijk, mooi, ding! :heart:
 
Goedemorgen,

Ik kan geen filmpjes of livestreams vinden van het strongman gedeelte bij de Arnold Classic Europe 2017. Heeft iemand nog een link?
 
Heb een abbo op nlziet genomen omdat ik geen kabel meer heb en alleen tv over internet kan kijken. Leuke bijkomstigheid zijn de SMvNL uitzendingen van RTL die ik tot 2012 kon terugkijken. Net 2012 en 2013 gekeken, die eerste had ik namelijk gemist.
 






 
Laatst bewerkt:
Dat Felix zich nog altijd meet doet is echt bizar.
 
Savickas: duidelijk nog niet hersteld van de zware blessure(s) van afgelopen tijd. Je ziet in de wedstrijden later van dit jaar dat ie al meer richting z'n oude niveau gaat. Wel raar dat de presentatoren hem nog wel af en toe benoemde als kanshebber voor de titel. Maar prachtig om te zien dat ie blijft strijden ondanks dat ie weet dat z'n beste tijd achter 'm ligt.

Shaw: beestelijk sterk maar had gedacht dat ie wel meer richting Hal's niveau zou zitten qua deadlift. 460 wat megasterk was ging ontzettend moeizaam bij hem. Hij leek ook last te hebben van een hamstringblessure bij de 460 lift. Kreeg bij hem ook wel het idee dat ie minder geniet van de sport en meer voor de prestatie / aanzien gaat.

Thor: holy fuck wat is die gast er elke keer weer dicht bij de titel. Keer op keer nét weer 2e worden. Maar wel elk jaar sterker en sterker terugkomen. Die deadlift en de Viking waren bizar sterk. De squat heeft m de titel gekost. Maar dat zag ie zelf ook aangezien hij na WSM met +400 squat videos postte. Ik denk dat ie qua brute kracht Shaw op alles voorbij zal gaan volgend jaar en Eddie (als ie nog meedoet) zal denk ik niet zo sterk terugkomen als dit jaar voor z'n gezondheid. Verwacht dat Thor nu komende jaren zal domineren op WSM.

Eddie: Toen ik m de eerste keer zag in 2012 / 2013 dacht ik zo'n maffe one day fly te zien. Maar wat een krachtmonster is het geworden. Hij had imo iets teveel rust genomen na de eerste 11 reps op de Viking maar wist toch nog nét met 15 reps te winnen van Thor. Die deadlift ging echt nergens over... 460 was nog steeds een speedrep. Ik denk dat als Thor de 472,5 had gedaan hij de 480/485 ook nog wel had getrokken.

Over de wedstrijd zelf:
Die 500 kg tire flip was een hele vette start. De squat had wel wat zwaarder gemogen omdat de meesten in de +11 reprange zaten. En persoonlijk had ik wel gesmuld van óf een max log óf een dikke medley: (160 axle, 100 & 110 kg dumbbell, 170 log en 130 kg rock) ipv de viking. De stone set was dit jaar wel echt superdik met een set van 150 t/m 210...mega gaaf! Daarnaast denk ik dat Licis over een jaar of 2 richting de top 3 zal gaan... Heel compleet al op alle onderdelen en knetterhard met die 440 deadlift van 'm! De pool Kieliszkowski is ook heel sterk op OH, medleys en truckpulls maar met een 380 deadlift zul je nooit het podium halen in dit veld. Misschien kan ie dat nog bijtrekken zoals Thor vaak heeft kunnen doen, maar ik heb m'n twijfels.
 
Thor: holy fuck wat is die gast er elke keer weer dicht bij de titel. Keer op keer nét weer 2e worden. Maar wel elk jaar sterker en sterker terugkomen. Die deadlift en de Viking waren bizar sterk. De squat heeft m de titel gekost. Maar dat zag ie zelf ook aangezien hij na WSM met +400 squat videos postte. Ik denk dat ie qua brute kracht Shaw op alles voorbij zal gaan volgend jaar en Eddie (als ie nog meedoet) zal denk ik niet zo sterk terugkomen als dit jaar voor z'n gezondheid. Verwacht dat Thor nu komende jaren zal domineren op WSM.
Ik vond Thor er erg ongezond uitzien, vooral door die scheve mond... Beroerte of hersenbloeding gehad of zo ???
Wel bruut sterk, sowieso, scheelde niet veel of hij had de titel, nu snap ik ook weer iets beter waarom hij na de wsm riep dat hij 'robbed' was.
 
Ik vond Thor er erg ongezond uitzien, vooral door die scheve mond... Beroerte of hersenbloeding gehad of zo ???
Wel bruut sterk, sowieso, scheelde niet veel of hij had de titel, nu snap ik ook weer iets beter waarom hij na de wsm riep dat hij 'robbed' was.

Virus wat na een paar maanden zich wel hersteld. Je ziet dat het er nu al wat beter uitziet bij hem. Maar als Thor zich niet teveel laat verleiden om op tv te komen e.d. en keihard door blijft trainen vreet ie WSM 18 op.
 
Virus wat na een paar maanden zich wel hersteld. Je ziet dat het er nu al wat beter uitziet bij hem. Maar als Thor zich niet teveel laat verleiden om op tv te komen e.d. en keihard door blijft trainen vreet ie WSM 18 op.
Ik heb er bij zijn recentere filmpjes niet echt opgelet, wel beter als het nog gewoon hersteld.

Klopt, less Hollywood, more work. Hij is ook van coach veranderd maar om de titel eindelijk eens een keer te pakken was ie volgens mij echt wel beter onder de vleugels van Magnus gebleven :o
 
Weet iemand wanneer sterkste man op rtl komt?
 
Back
Naar boven