Fitness Seller

Sticky Centraal Strongman op TV en Youtube topic

Bezoekers in dit topic

Onbegrijpelijk dat Thor zo liep te kloten met de car walk en daardoor laatste werd. Normaal is hij niet zo slecht in de looponderdelen. Had het idee dat ie behoorlijk was opgebrand na de deadlift. Dan was ie weer (ruim) 1e geweest.
 
Die Pool is toch wel een openbaring zeg, ben benieuwd wat die gaat doen in de toekomst
 
1e heat: man wat een onconstante kutheat, ik wist de uitslag al maar had veel meer verwacht van felix en arsjo... damnz, die licis is wel een animal en poliwag was echt impressive op de dumbell
 
1e heat: man wat een onconstante kutheat, ik wist de uitslag al maar had veel meer verwacht van felix en arsjo... damnz, die licis is wel een animal en poliwag was echt impressive op de dumbell

Dit is dan episode 6 neem ik aan, maar die zie ik nog niet op dat nayavideo, hoe heb jij die gekeken ?
 
via youtube, zoek kalle beck op via fb, hij poste een link!
 
1e heat: man wat een onconstante kutheat, ik wist de uitslag al maar had veel meer verwacht van felix en arsjo... damnz, die licis is wel een animal en poliwag was echt impressive op de dumbell

Die Licis is bizar... complete atleet nu al! Ben benieuwd hoe z'n deadlift en log op max/reps is. Maar zag in deze events geen zwakke onderdelen bij hem.
 
kalle had de finale gepost op ss, maar die deed het niet bij mij ivm rechten... iemand heat 3/4/5 of finale?
 
Janashia's traps zijn bizar. [Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Janashia's traps zijn bizar. [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Behoorlijk bizar, best wel lelijk eigenlijk, net alsof ze nep zijn lijkt het wel. Dat zijn ze niet, want hij is behoorlijk sterk, maar toch.
 
Overdeveloped traps zijn het! :D Wel een toptalent voor de toekomst.
 
Vandaag SMvNL 2017 op RTL7 toch?
 
Vandaag SMvNL 2017 op RTL7 toch?
20768038_1961404267430620_772885855533069977_n.jpg
 
Jammer dat ik de eerste twee heb gemist. Voorheen poste altijd wel iemand wanneer er iets op tv kwam. Het leeft allemaal niet meer zo hier merk ik. :(
 
Jammer dat ik de eerste twee heb gemist. Voorheen poste altijd wel iemand wanneer er iets op tv kwam. Het leeft allemaal niet meer zo hier merk ik. :(
Ik had ze willen downloaden maar het lukte niet, vandaag de net gemist downloader vervangen door de nieuwere versie en nu ging het wel, de oudere afleveringen lukken helaas niet meer zonder te betalen.
 
Back
Naar boven