MuscleMeat

Centraal Zyzz topic

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

TrainingTzr

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
27 okt 2008
Waardering
2
Lengte
1m76
Massa
96kg
Vetpercentage
14%
Je loopt een beetje achter de feiten aan, die theorietjes zijn gister al voorbij gekomen @ misc
Ja nou ik vind het zo gek nog niet. 2 weken geleden had Zyzz gepost dat hij zou gaan bulken en een stuk gespierder wou worden. Nu is hij ineens dood.

Lijkt me echt iets voor hem als hij ineens over 3 maanden met foto's komt met zn nieuwe fysiek en zegt dat ie uit de dood is op gestaan. Die kerel zegt zelf, neem leven niet te serieus.

MAAAR als hij daadwerkelijk undercover wil gaan trainen, dus zichzelf thuis opsluiten of in een ander onbekend land trainen, dan snapt hij toch ook wel dat er een moment komt dat iemand hem ziet en een foto van hem neem = klaar troll. + hij gaat naar de universiteit dus hij hij moet toch weer naar school dus als hij zou trollen dan weet hij toch dat mensen hem daar zouden zien?????????????

kdwlk6.jpg

Peanuthead95

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
25 jul 2009
Waardering
5.863
Lengte
1m70
Massa
96kg
Stomme theorieën altijd.. Accepteer gewoon dat die kerel dood is.

kix

Huge Freak
Lid geworden
17 mei 2009
Waardering
567
angelus nog steeds aan t trollen zie ik, knap hoor
mijn troll-o-meter begint toch echt te springen

swagger

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
18 mrt 2011
Waardering
841
Zeer goedkoop om dit topic open te laten, makkelijk bezoekers scoren zo...

Rijstwafel

Huge Freak
Lid geworden
24 feb 2011
Waardering
1.477
:D Vito is nog steeds #1 en vanmiddag was ik nog #4, ik zak morgen wel weer weg denk ik.
Ja, die mogelijkheid was ook nog, sorry Vito kan er niet meer omheen. U bent de retard in het retard thread.

swagger

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
18 mrt 2011
Waardering
841
Nee dit valt me zeer tegen van EricR en de rest van het dbb-team... Altijd gedacht dat dbb een serieus forum was.. Zeer jammer dit..

Sabito

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
30 jul 2011
Waardering
22
Lengte
1m85
Massa
105kg
Vetpercentage
13%