MuscleMeat

Centraal Zyzz topic

Heeft iemand de meest recente picture van Zyzz?

images?q=tbn:ANd9GcRHnSoPktkNTh4VEL2z-M44MchxKwWTzkHPiaPyGDIHbLY2pO0Xlg.jpg

Blijf hopen...

dood is

het topic

[Link niet meer beschikbaar]

De bovenstaande gozer heeft net het werk van zyzz zijn moeder gewerkt en ze is er niet. Aanstaande maandag komt ze pas weer terug. ???

Het valt me toch wel zwaar allemaal. ****ing 22 ben je dan...

Ja, het is wel knudde maar ik vind dat je dat moet kunnen relativeren. Bekijk het eens van "Ok, ik werd maar 22 maar die kinderen in Noorwegen tijdens dat schieten werden geeneens 20, of in Afrika sterven die arme jonge zieltjes na een paar maand of jaartjes leven. En dan voel je je plots wel wat bevoorrecht omdat je dan toch wel 22 hebt mogen worden

hier facebook convo met Ulisses jr. Zyzz's grootste inspiratiebron, is ook wel eens gepost @ jouw ideale lichaam zijn fysiek

rZp6z.png

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja, het is wel knudde maar ik vind dat je dat moet kunnen relativeren. Bekijk het eens van "Ok, ik werd maar 22 maar die kinderen in Noorwegen tijdens dat schieten werden geeneens 20, of in Afrika sterven die arme jonge zieltjes na een paar maand of jaartjes leven. En dan voel je je plots wel wat bevoorrecht omdat je dan toch wel 22 hebt mogen worden

Not sure if srs

Ondanks dat niemand het verdient zo jong te sterven vind ik het best een goede zaak dat hij zo jong gestorven is. Als zoveel pubers een junk, een schandvlek voor de BB-wereld als voorbeeld gaan zien, hem zelfs aanbidden, dan kan er gewoon niets beters gebeuren dan zoiets. Door zijn dood zullen jongeren 2 keer nadenken, er een gezondere levensstijl op nahouden en zullen mensenlevens gered worden.

Ondanks dat niemand het verdient zo jong te sterven vind ik het best een goede zaak dat hij zo jong gestorven is. Als zoveel pubers een junk, een schandvlek voor de BB-wereld als voorbeeld gaan zien, hem zelfs aanbidden, dan kan er gewoon niets beters gebeuren dan zoiets. Door zijn dood zullen jongeren 2 keer nadenken, er een gezondere levensstijl op nahouden en zullen mensenlevens gered worden.

wie weet :rolleyes:

op bb.com blijven ze volhouden dat die faket omdat hij die beroemdheid niet meer wilt

Zyzz heeft niet echt om die massale aandacht gevraagd hoor, hij mag toch gewoon z'n eigen ding doen, lekker trainen maar ook lekker feesten met soms een pilletje hier en daar. Jongere wannabe bb'ers die naar hem opkeken nemen echt niet alles klakkeloos over wat hij doet ofzo. Een schandvlek voor de BB wereld? Gaat wel erg ver

---------- Post toegevoegd Thu 11 Aug 2011 om 01:01 ----------

ik ga slapen btw, tot morgen (100 pages verder weer waarschijnlijk)

sinds zyzz dood is....... ach laat ook maar :)

**** me.. waar de neuk gaat dit over? Wie is die gast? Waarom worden er 107 pagina's aan verdoet in een paar dagen?

Terug
Naar boven