XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic

Bezoekers in dit topic

waar heb je dat vandaan?

ot: dood aan zyzz' moeder!:mad: vuile teringhoer heeft haar zoon de dood ingeholpen en mijn zyzz van mij afgepakt!:mad:

Is Artwork van iemand @ bb.com. Ik ben zelf dit jaar ook een vriend kwijtgeraakt die ook hartproblemen had, en gewoon elke week 2/3 keer op aardig niveau basketbalde en gezond leefde. Soms is het maar gewoon beter dat je niks weet zodat je gewoon onbezorgd kunt genieten van het leven
 
Awhh, ik begin nu langzamerhand wel een beetje sympathie te voelen...
 
Is Artwork van iemand @ bb.com. Ik ben zelf dit jaar ook een vriend kwijtgeraakt die ook hartproblemen had, en gewoon elke week 2/3 keer op aardig niveau basketbalde en gezond leefde. Soms is het maar gewoon beter dat je niks weet zodat je gewoon onbezorgd kunt genieten van het leven

En dan al doodgaan voor je het weet...
 
Weet je wat ik nog het ergste vindt, dat de media er nu opduikt en dus de schuld aan BB'e geeft en het laat lijken alsof we allemaal freaks zijn en slecht bezig zijn. Dat is echt het laatste wat hij wou dat er zou gebeuren lijkt me..
 
Wat ik niet snap is dat de meeste aanhangers van deze knul op dbb een bepaalde houding hebben tegenover mensen die hier bijvoorbeeld nieuw zijn en niet echt groot willen zijn of een fysiek voor ogen hebben dat vergelijkbaar is met het sprinkhanen fysiek van deze knul, naar dutchfitness worden verwezen en vaak worden gebashed door deze aanhangers. Hetzelfde zie ik gebeuren bij mensen die weinig compounds doen, weinig benen trainen, na een korte tijd beginnen te kuren, veel kabeltjeswerk doen, zichzelf als een 'superdude' profileren en ongezond leven enzovoorts enzovoorts. Is deze persoonsverheerlijking en de adoratie e.d hypocriet, in de marketing en promotie trappen rondom deze knul of is het kort van geheugen zijn.
 
Weet je wat ik nog het ergste vindt, dat de media er nu opduikt en dus de schuld aan BB'e geeft en het laat lijken alsof we allemaal freaks zijn en slecht bezig zijn. Dat is echt het laatste wat hij wou dat er zou gebeuren lijkt me..

Who gives a crap

---------- Post toegevoegd Thu 11 Aug 2011 om 11:04 ----------

Wat ik niet snap is dat de meeste aanhangers van deze knul op dbb een bepaalde houding hebben tegenover mensen die hier bijvoorbeeld nieuw zijn en niet echt groot willen zijn of een fysiek voor ogen hebben dat vergelijkbaar is met het sprinkhanen fysiek van deze knul, naar dutchfitness worden verwezen en vaak worden gebashed door deze aanhangers. Hetzelfde zie ik gebeuren bij mensen die weinig compounds doen, weinig benen trainen, na een korte tijd beginnen te kuren, veel kabeltjeswerk doen, zichzelf als een 'superdude' profileren en ongezond leven enzovoorts enzovoorts. Is deze persoonsverheerlijking en de adoratie e.d hypocriet, in de marketing en promotie trappen rondom deze knul of is het kort van geheugen zijn.

Kabeltjeswerk :roflol:

Das een goeie.
 
Heb amper kunnen slapen vanacht.
:(
 
Heb amper kunnen slapen vanacht.
:(

Good trollin.

Maar serieus, is er een oestrogeenbom gevallen op de westerse wereld? Als je op BB.com in Misc kijkt lijkt het wel of iedereen een emo-kid is geworden.
 
Who gives a crap

---------- Post toegevoegd Thu 11 Aug 2011 om 11:04 ----------



Kabeltjeswerk :roflol:

Das een goeie.


Je quote alleen mensen en zegt dan leuk/stom. Kom eens met iets dat bijdraagt aan de discussie. Beetje niveau basisschool dit.
 
Je quote alleen mensen en zegt dan leuk/stom. Kom eens met iets dat bijdraagt aan de discussie. Beetje niveau basisschool dit.

Weer een of andere oude bok die BB'ers stereotypeert en in een hokje plaatst zonder enige beargumentering, jammer:o
 
Good trollin.

Maar serieus, is er een oestrogeenbom gevallen op de westerse wereld? Als je op BB.com in Misc kijkt lijkt het wel of iedereen een emo-kid is geworden.

Testo-bom big easy E heeft gesproken! bam!
 
Maar serieus, is er een oestrogeenbom gevallen op de westerse wereld? Als je op BB.com in Misc kijkt lijkt het wel of iedereen een emo-kid is geworden.
Als het nog erger is als hier dan is het onwerkelijk.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Snep
Een jongen van 22 die alleen door pubers wordt aanbeden die bijna hun eigen polsen doorsnijden omdat hij dood is, en elke vorm van kritiek verafschuwen, is natuurlijk wel een discussie waard! En dan heb ik het niet over basisschool niveau!
 
Misschien moet je in essentie enigszins een emo kid zijn om deze knul een baas te vinden of een leeg leven leiden dat nu pijnlijk duidelijk wordt aangezien het vluchten in een fictieve wereld met een karikatuur als leider stopt. Dat hij nu dood lijkt te zijn neemt bepaalde remmingen weg en ze lijken gevangen te zitten in de eigen adoratie waarbij relativeren totaal ontbreekt. Dat wat hij deed in de vakantie kan niet worden afgekeurd aangezien het zijn core business was in het beeld dat hij van zichzelf wilde uitdragen. Nu afkeuren strookt niet met de basis van de adoratie. Als de knul levend was thuis gekomen hadden de meeste aanhangers het een baas genoemd, kijk die knul toch genieten van het leven, respect en meer van die holle termen. Een stijl van leven adoreren dat destructief is en leidt tot de dood is de kern van de emo-kid.

Het doet wel wat met je he?
 
Back
Naar boven