Rijstwafel
Huge Freak
- Waardering
- 1.477
hmmmmmmm pagina 87 12e post staat het antwoord.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hij is geen turk maar kurt , gtfovoor alle phaggots die niet geloven dat ik zyzz in dienst heb,
hier ePIC PROOF :
![]()
turken runnen die shit, je weet.
come at me brahh
Koerden kunnen ook turken zijn, en de beste pita die ik in Porto gegeten heb was van een Koerd, zat er 4 keer per week.
En ik weet het omdat hij een giant foto met Kurdistan vanachter had.

Koerden kunnen ook turken zijn, en de beste pita die ik in Porto gegeten heb was van een Koerd, zat er 4 keer per week.
En ik weet het omdat hij een giant foto met Kurdistan vanachter had. Heeft 2 maand geduurd eer ik doorhad dat het geen echt land was![]()
officieel wel ja omdat koerden (officieel) geen eigen land hebben, ook al denken ze daar zelf anders over. Een trotse/normale koerd zal nooit een turk genoemd willen worden, en vinden turkse mensen vaak ook niet zo lief. Dus er zit wel degelijk een verschil in. Zie het als indonesiërs en molukkers. Een indonesiër noem je toch ook geen molukker of andersom.
Koerdistan ligt overigens niet alleen in turkije, hij kan ook van een ander deel uit koerdistan komen (zijn voorouders). Wat hij ook komt, want hij komt uit het armeense gedeelte.
Koerdistan ligt overigens niet alleen in Turkije, hij kan ook van een ander deel uit Koerdistan komen (zijn voorouders). Wat hij ook komt, want hij komt uit het Armeense gedeelte.
ZIEZIEZIIIIEEEEK!! Dit nummer draaide ze ook op awake eindhoven. Godver wat knalde dat.Luister sets van The Advent, Industrialyzer, Chris Liebing, Brian Sanhaji, etc. In het livesets topic enoeg over te vinden.
Blaas deze maar eens over een goed systeem en zeg me dan dat trance beter is
http://www.youtube.com/watch?v=x-iReYSZpyw
Knallen!
Fixed it. Gij zult uw roots niet verloochenen.Zyzz was wel gay, hij luisterde naar trance en hardstyle.
Trance = ****ing gay
Hardstyle = ****ing puberaal
Techno = gayass
Metal = voor echte mannen

Was er btw ook niet een poosje geleden een dbb member gestorven? Ik herinner me dat hij in zijn topic werd overladen met respect en ripjes. Ik vind niet dat die aandachtstrekkerij van zyzz op het internet zou moeten betekenen dat hij een slechter mens is en dit zo verdiend.
Btw: nog iemand waarbij bb.com zo langzaam laad elke pagina? (en ook laggy scrollen)
lol zegt de metal fan met techno viking als avater

Naar mijn weten was hij in het Kurdische deel van Sovjet Unie geboren. Then again, I don't care enough om mijn bronnen te checken.