AndroidHealthClinic

Centraal Zyzz topic (10 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik hoorde iets over een autopsy rapport waarin stond dat er geen drugs in z'n bloed zijn gevonden?
 
Ik hoorde iets over een autopsy rapport waarin stond dat er geen drugs in z'n bloed zijn gevonden?

had ik ook al iets over gelezen. duidelijk dat alle haterz hier in dit topic zichzelf keihard belachelijk maken

*wijst naar ericr*
 
zou wel goed kunnen dat wel, maargoed dat was zijn keuze.



Nee had wel meer dan 400 foto's op mijn pc staan van hem(no homo)

heb ze verwijderd omdat zijn activiteit wat minder werd en hier op het forum toch niet over gepraat mocht worden. Daarnaast kon ik ze allemaal terug vinden op het internet.

Edit: Onee ik heb ze nog hihi.


lol
 
Vind ik wel erg rap onderzocht als dat waar is.
 
Ik hoorde iets over een autopsy rapport waarin stond dat er geen drugs in z'n bloed zijn gevonden?

Ja, had ik ook gelezen. Er werd enkel cafeïne in zijn bloed gevonden blijkbaar, weet natuurlijk niet in hoeverre dit waar is.
 
lol al zou het rapport hier gepost worden en er zou duidelijk staan dat er niets was aangetroffen, dan nog zouden die jelly kneusjes hier het niet geloven. Omdat ze het niet WILLEN geloven.

Zyzz is doodgegaan aan veel anabolen en drugs enzo, dat is wat ze willen horen.
 
Ter vergelijking: Het toxologisch onderzoek van mevrouw Winehouse had/heeft 4 weken wachttijd.

Autopsie zelf kan wel snel gedaan worden natuurlijk.

Ok, nog niet veel geloof aan hechten dus, was ook gewoon een vraag! :)
 
So there was Zyzz, in the Sauna when Death came for him, this is the convo that took place btwn them upon Zyzz seeing Death*

Zyzz: U mirin brah?

Death: Your time is up son of Zeus, Brother of Hercules, Father of Aesthetics...

Zyzz: then come at me brah

*Upon taking Zyzz & travelling up to Mt.Olympus Death notices that even in death itself Zyzz's followers carry his name in aesthetic reverence & asks Zyzz...

Death:They still revere you, how is it possible?

Zyzz: U mad brah?

Yeah, u mad
 
So there was Zyzz, in the Sauna when Death came for him, this is the convo that took place btwn them upon Zyzz seeing Death*

Zyzz: U mirin brah?

Death: Your time is up son of Zeus, Brother of Hercules, Father of Aesthetics...

Zyzz: then come at me brah

*Upon taking Zyzz & travelling up to Mt.Olympus Death notices that even in death itself Zyzz's followers carry his name in aesthetic reverence & asks Zyzz...

Death:They still revere you, how is it possible?

Zyzz: U mad brah?

Yeah, u mad
prachtig stukje, het kan niet anders dan zo gegaan zijn:(
 
Vindt sowieso dat iedereen mag/moet leven zoals hij/zij wil. Had eerlijk gezegd nog nooit van hem gehoord, maar hij had iig een eigen levensstijl en daar hou ik op zich wel van.:)
 
ach vond hem wel komisch. hij zal gedacht hebben hoe gekker ik doe! hoe meer "fans" ik krijg

vond hem vaak wel grappig... beetje gay alleen!

maar boeit me niet dat hij dood is!

wel mooi fysiek in mijn ogen, veel buffer als dat hoeft niet
VVM is niet alles! het plaatje moet gewoon kloppen
 
had ik ook al iets over gelezen. duidelijk dat alle haterz hier in dit topic zichzelf keihard belachelijk maken

*wijst naar ericr*

En Jay Cutler is natural, zijn lichaam is niet eens in Australië volgens mij en op een half-asses Thaise autopsie zou ik maar niet blind varen.

Of die gast nou de dag, week of maand er voor een dosis heeft genomen die hem nekte maakt niet zoveel uit, het gebruik van DNP, Clen en nog wat middelen is funest voor je hart als je genetisch een vijfje bent.

ZZyzz! Bro, I'm trying to get as aesthetic as ****ING possible before Ultra. ([Link niet meer beschikbaar]) I have probably between 23%-26% body fat and a decent (but not good enough) muscle base. Can it be done?? I wanna come at Ultra SO HARD, BRAH.

yes. look up DNP.
 
  • Like
Waarderingen: Lork
Back
Naar boven