TRAINERT
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 142
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cool story, ik denk dat je nog niet helemaal doorhebt wat AAS is en wat de effecten ervan zijn. Genoeg gasten hier op het forum die niks bereiken met een kuur, omdat ze gewoon niet goed eten en trainen.
**** deze discussie. Het is toch de aas gebruikers versus de niet gebruikers. En de aas gebruikers zeggen altijd; ja je moet harder werken met aas en de resultaten komen niet vanzelf. De niet gebruikers zeggen het tegenovergestelde. **** dat.

nee duh. denk dat iedereen wel weet dat ze goed moeten eten.
ik zelf kom van 63 kilo 10% af, en heb al een paar keer een dood punt gehad.
maar door me eten te veranderen komt ik steeds over z'n dood punt heen
en nu sta ik op 82 @ 10%
en zit nu vanaf vorig jaar september op dieet(behalven in het weekend)
en waarom zou je denken dat ik geen idee heb over de effecten van AAS?
of had je het niet tegen mij? dan heb ik niks gezegt
vanaf mei 2009 en het eerste jaar zonder voeding schema en ieder weekend 2 gram speed

/care hij heeft meer in 22 jaar bereikt dan vele dbbers in hun hele leven zullen bereiken..
.
hou wel van een hardcore feesie! (nog steeds) wheirs the after-party jwthou wel van een hardcore feesie! (nog steeds) wheirs the after-party jwt
je leeft maar 1x en niemand heeft je morgen beloofd
ga alleen niet zo vaak meer. omdat het me gains zwaar in de weg ging staan
wereld beroemd? onder de BB'en en Fitness gemeenschap? jij kent hem toch ook? denk jij dat hij wel is van jouw gehoort had?
en hij zal der financieel ook niet op achteruit gegaan zijn, and last but not least, he got all the p*ssy!
. Al die p*ssy mag die hebben, barbiepoppen eww...gesponsord, eigen supp op de markt, rete veel geld en meer chicks dan 99% van dbb ooit zal nken
.Wereld beroemd, dat zijn er zoveel op het internet. Hebben ze daardoor een meerwaarde voor de wereld, nee. Ze zorgen wel voor vermaak af en toe. Zijn ouders zijn al rijk of dacht je dat je zonder geld in Australië komt. Al die p*ssy mag die hebben, barbiepoppen eww...
Eigen supps? Andere verpakking en stikker en klaar of denk je nu echt dat de samenstelling het zaad van God bevat.

vanaf mei 2009 en het eerste jaar zonder voeding schema en ieder weekend 2 gram speed

moet je een meerwaarde voor de wereld zijn? ik niet hoor
vertel is waarom ben jij een meerwaarde?
en als je ouders geld hebben heb jij nog geen geld. mijn vader heb ook BMW 7 serie en een groot huis
maar ik zit in een huurhuis en rij in een toyota aygo. je zal je eigen geld moeten verdienen...