Fitness Seller

Centraal Zyzz topic

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

Rijstwafel

Huge Freak
Lid geworden
24 feb 2011
Waardering
1.477
Eens ff douchen, me lul ruikt naar een pallet over de datum azijn.

Vrijdagavond 4life

succes met rukken op zyzz nog

Anoniem36295

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
21 mei 2007
Waardering
3.530
Wel een beetje raar van die mod dat ie 'm unsticky'd, best lopende topic ever daar, 2×200 pagina's in 3/4 dagen ofzo

StiffmeisterXL

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
20 mei 2011
Waardering
160
Lengte
1m82
Massa
85kg
Vetpercentage
15%
een invalide gast die zyzz negged is ook wel epic
wat een phagg hopelijk barst die in tranen uit zodra die het leest

chrisk

-
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 aug 2009
Waardering
3.774
Wat is nou echt de reden dat aandacht voor Zyzz daar (en hier?) gebanned is?

Voor mij lijkt het alsof de mods, en andere mensen die iets tegen hem hebben, hun irritaties echt te serieus nemen.

Kandijkoekje

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
14 sep 2009
Waardering
322
Lengte
1m96
Massa
106kg
Vetpercentage
9%
Met een dode mag je wel spotten maar met een invalide niet, mind=blown.

Kandijkoekje

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
14 sep 2009
Waardering
322
Lengte
1m96
Massa
106kg
Vetpercentage
9%

Voor mij lijkt het alsof de mods, en andere mensen die iets tegen hem hebben, hun irritaties echt te serieus nemen.

Ze zijn jelly dat Zyzz het maximale uit 22 levensjaren heeft gehaald terwijl zij tot hun dood falen:trollface:

EricR

Superior Athlete
+15 jaar member
Lid geworden
15 nov 2002
Waardering
2.578
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
15%

Omdat trolletjes hier het nodig vonden om in zowat iedere serieuze thread een verwijzing te maken naar Zyzz. That's why. Ze vergaten dat er nog een zeer groot gedeelte was van DBB die niks op hadden met Zyzz of hem zelfs niet eens kenden. De topic reports kwamen met bakken tegelijk binnen en aangezien de trolletjes niet wilden stoppen werd de Zyzz-hype in de kiem gesmoord op DBB.

Mahatma

Competitive Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
24 jul 2011
Waardering
265
Lengte
1m83
Massa
68kg
Vetpercentage
23%
Omdat trolletjes hier het nodig vonden om in zowat iedere serieuze thread een verwijzing te maken naar Zyzz. That's why. Ze vergaten dat er nog een zeer groot gedeelte was van DBB die niks op hadden met Zyzz of hem zelfs niet eens kenden. De topic reports kwamen met bakken tegelijk binnen en aangezien de trolletjes niet wilden stoppen werd de Zyzz-hype in de kiem gesmoord op DBB.
umad:trollface:

Angelus

Gargantuan Beast
+10 jaar member
Lid geworden
4 feb 2008
Waardering
3.488
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
8%

waarom smoor je die hype in de kiem en maken jullie speciaal een nieuwe smiley ":trollface:" voor die k*ttroll hype?

EricR

Superior Athlete
+15 jaar member
Lid geworden
15 nov 2002
Waardering
2.578
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
waarom smoor je die hype in de kiem en maken jullie speciaal een nieuwe smiley ":trollface:" voor die k*ttroll hype?

Ik maak geen smiley's, ook al zou ik wel een 'banned' smilley er bij willen hebben eigenlijk.

kix

Huge Freak
Lid geworden
17 mei 2009
Waardering
567
Ik maak geen smiley's, ook al zou ik wel een 'banned' smilley er bij willen hebben eigenlijk.

nou EricR, bij deze
1687.gif

fixed.

Bovenaan