Rijstwafel
Huge Freak
- Waardering
- 1.477
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lol exactly my thoughtsMet een dode mag je wel spotten maar met een invalide niet, mind=blown.
Met een dode mag je wel spotten maar met een invalide niet, mind=blown.
Wat is nou echt de reden dat aandacht voor Zyzz daar (en hier?) gebanned is?
Voor mij lijkt het alsof de mods, en andere mensen die iets tegen hem hebben, hun irritaties echt te serieus nemen.

+1 niet richting de mods hoor maar richting de andere haterz.ze zijn jelly dat zyzz het maximale uit 22 levensjaren gehaald heeft terwijl zij tot hun dood falen![]()
Bang voor een kaart+1 niet richting de mods hoor maar richting de andere haterz.

Wat is nou echt de reden dat aandacht voor Zyzz daar (en hier?) gebanned is?
Voor mij lijkt het alsof de mods, en andere mensen die iets tegen hem hebben, hun irritaties echt te serieus nemen.
umadOmdat trolletjes hier het nodig vonden om in zowat iedere serieuze thread een verwijzing te maken naar Zyzz. That's why. Ze vergaten dat er nog een zeer groot gedeelte was van DBB die niks op hadden met Zyzz of hem zelfs niet eens kenden. De topic reports kwamen met bakken tegelijk binnen en aangezien de trolletjes niet wilden stoppen werd de Zyzz-hype in de kiem gesmoord op DBB.

met een dode mag je wel spotten maar met een invalide niet, mind=blown.
Omdat trolletjes hier het nodig vonden om in zowat iedere serieuze thread een verwijzing te maken naar Zyzz. That's why. Ze vergaten dat er nog een zeer groot gedeelte was van DBB die niks op hadden met Zyzz of hem zelfs niet eens kenden. De topic reports kwamen met bakken tegelijk binnen en aangezien de trolletjes niet wilden stoppen werd de Zyzz-hype in de kiem gesmoord op DBB.
" voor die k*ttroll hype?waarom smoor je die hype in de kiem en maken jullie speciaal een nieuwe smiley "" voor die k*ttroll hype?
waarom smoor je die hype in de kiem en maken jullie speciaal een nieuwe smiley "" voor die k*ttroll hype?
Ik maak geen smiley's, ook al zou ik wel een 'banned' smilley er bij willen hebben eigenlijk.