XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic

Ik denk dat hij dood is, maar het gaat alleen om de motivationals.. en die zijn er nog!

Al die 'didn't read' grappen zijn wel leuk maar als die FB-berichten waar zijn is het wel een behoorlijke mind****.

zelfs EricR is een believer geworden;

nee serieus, waarom zou dat bericht van Alki naar Lace niet met opzet gepost zijn, Alki is de grootste troll op het net, niet alleen zou hij in staat zijn op Zyzz's dood te faken, maar evengoed een conspiracy theorie op te zetten.

Vergeet niet al die mails en telefoontjes van miscers naar het begraafcentrum.

nee serieus, waarom zou dat bericht van Alki naar Lace niet met opzet gepost zijn, Alki is de grootste troll op het net, niet alleen zou hij in staat zijn op Zyzz's dood te faken, maar evengoed een conspiracy theorie op te zetten.

Blijft mind-**** brah kunnen even goed ook trolls zijn

Wie denkt nog dat hij leeft dan? Ik denk het wel is een stunt opzeker 22 jaar en dan al iets aan je hart?

Wie denkt nog dat hij leeft dan? Ik denk het wel is een stunt opzeker 22 jaar en dan al iets aan je hart?

facepalm.gif

Leeftijd is niet appart, gebeurt ook wel bij mensen die veel jonger zijn.

Niet vergeten dat hij aan die roids zat die het mogelijk verergerden.

Eindelijk.

Ben nog geen volledige believer maar het begint wel weirde vormen aan te nemen met die convo op FB.

Tegelijkertijd, in diverse media in Australie is Zyzz gemeld als dood. De ouders van Zyzz of andere familie hadden dat echt wel rechtgezet als hij nog zou leven. Of Zyzz moet zelfs zijn ouders nu aan het trollen zijn, moeilijk te geloven eigenlijk.

Tuurlijk leeft ie nog, he will rise again.

Ben nog geen volledige believer maar het begint wel weirde vormen aan te nemen met die convo op FB.

Tegelijkertijd, in diverse media in Australie is Zyzz gemeld als dood. De ouders van Zyzz of andere familie hadden dat echt wel rechtgezet als hij nog zou leven. Of Zyzz moet zelfs zijn ouders nu aan het trollen zijn, moeilijk te geloven eigenlijk.

Als je tegen pa en ma zegt: Hey doe even of ik dood ben zodat ik 1miljoen kan verdienen, dan doen ze dat wel. Zeker die russen/koerden was zijn ouders ook moge zijn.

Blijft mysterieus dit.

Ik ben een bezyzzer

Terug
Naar boven