Fitness Seller

Centraal Zyzz topic

16aehrs.jpg
:roflol::roflol:

just called embassy. told me that about a dozen people have called in the last twenty minutes about a death.

they assured me no australian has died in the last two weeks in thailand. they would have been notified first by the hospital then they would notify family members.*

we got done good misc

HOAAAAAX

Kneusjes hier die denken dat hij dood is tuurlijk trolled ie iedereen uberhard lol

Jezus,... ik hoop niet dat het betekend dat het Zyzz gezeik nu pas echt gaat beginnen.

Stille tochten, begravenis,... en ieder halfjaar een gek die denkt dat Zyzz toch nog leeft.
Mafkezen die ineens Zyzz afdrukken in hun whey pot zien, zweetvlekken in de vorm van Zyzz zijn hoofd, ect.
Patriciaa post je avatar in het groot.

Told you. Dumbbell blijft heel :D

i remain skeptical. ben benieuwd of zyzz hier zelf wel iets vanaf weet. misschien heeft chestbrah wel iedereen getrolled we dun goofed

Altijd

Wow, je bent echt helemaal de 1e die dat post. Dat heb ik nog niet eerder gelezen...
En omdat jij het zo vriendelijk vraagt, post ik dat gelijk..

Zelfs van Zyzz weet je alles af! Vertel op, wie ben je!
Een troll

Dan hebben we dat gezeur ook weer gehad
;)

Ai laatst heel veel gezeik over gehad dacht ik :roflol:
Jij doelt op diegene die gelijk een kaart kreeg, wat ik niet eens had gemeld?

Patricia is sniper x.

Altijd

Wow, je bent echt helemaal de 1e die dat post. Dat heb ik nog niet eerder gelezen...
En omdat jij het zo vriendelijk vraagt, post ik dat gelijk..

Een troll

Dan hebben we dat gezeur ook weer gehad
;)

Jij doelt op diegene die gelijk een kaart kreeg, wat ik niet eens had gemeld?

Bedoel gewoon dat jouw avatar wel controversieel is, maar uhh....... voel jij je niet gevleid dat zoveel mannen geïnteresseerd zijn in jouw avatar, zegt wel iets wss dat jij een mooie meid bent toch of niet :D

Dat valt nog maar te bezien.

Eerst avatar biggie.

Ik vind Mahatma wel aantrekkelijk. :)

lekker boeiend.
Ophef over een ecto? :trollface:

Momenteel bekijken: 31 gebruiker(s) (31 leden en 0 gasten) dit topic
mack10, beginners, Calyptus, CelestialSaiyan, Colalime, Denbar, Dudemeister, H4rdstyle21, hellodutchbody, Hermaniak, hoi1990, jasper943, jinkazama1, katsjoee, kazamafury, KEUN, koreem, Lhunar, markrot, mavgink, michiel4, pasta saus, Realist, RoniMoon1989, Situation, suwardi, Tjerkotjuhh, willem9, YannickLB

Straks toch even wat mensen quoten die me als stupid behandelden in dit topic wanneer het 100% zeker is dat zyzz levend is. Hoe spreek je die gast zn naam eigenlijk uit Ziezz of Zizz? Er was wel een filmpje tegen deze gast (Jojan) waarin hij zei dat t Ziezz was maar in andere filmpjes hoor ik Chestbrah altijd Zizz zeggen.
http://www.youtube.com/watch?v=1XL_8_HCYug

Terug
Naar boven