Fitness Seller

Centraal Zyzz topic

je pikt mensen die IRL ook hele dagen zeiken er zo uit op een forum.
weet zeker dat jij echt zo'n type bent die, als bijvoorbeeld collega zijnde, enthousiast naar je toekomt en een zeikverhaal op gaat houden over hoe k*t iets wel niet is. :roflol:

Neuh, want je verandert er toch niets aan. Blijft alleen hilarisch hoe sommige mensen iemand aanbidden en menen te kennen terwijl ze hem nog nooit hebben gezien. En tja een hartafwijking staat mooier op papier dan een OD, wat ook verzekeringstechnisch minder zou zijn :D .

Keep on biting, n0m n0m n0m :roflol: .

Neuh, want je verandert er toch niets aan. Blijft alleen hilarisch hoe sommige mensen iemand aanbidden en menen te kennen terwijl ze hem nog nooit hebben gezien. En tja een hartafwijking staat mooier op papier dan een OD, wat ook verzekeringstechnisch minder zou zijn :D .

Keep on biting, n0m n0m n0m :roflol: .

Zo, jouw dag ook meteen helemaal goed. :)

f**got :'D

Als je Zyzz haat ben je gewoon dom.
Lees dit maar als je tenminste nog wel engels kunt verstaan:

"Personally I’m a very friendly and happy person, and believe that people need to lighten up and enjoy life more. Even though I put on a lot of size and to some look intimidating, I’m one of the friendliest people you can meet.
I love playing up my perceived stereotype, and at the end of the day, never take myself seriously, which is one of the reasons I have accrued the fan base that I have." - Zyzz

Als je Zyzz haat ben je gewoon dom.
Lees dit maar als je tenminste nog wel engels kunt verstaan:

"Personally I’m a very friendly and happy person, and believe that people need to lighten up and enjoy life more. Even though I put on a lot of size and to some look intimidating, I’m one of the friendliest people you can meet.
I love playing up my perceived stereotype, and at the end of the day, never take myself seriously, which is one of the reasons I have accrued the fan base that I have." - Zyzz

haten is veel gezegd. Ik begrijp heus wel dat hij een typpetje speelde hoor, maar ik vond het 'typpetje' toch serieus faggy.
Hij heeft anderen goed geamuseerd, en hij vond het zelf leuk, daar is niks mis mee, maar ik vind hem wel een beetje de justin bieber van de bodybuilding.
Maar wat ik nu niet snap, is dat iedereen over die knul blijft zagen terwijl hij onder de grond ligt (of is hij gecremeerd?), en hem aanschouwen als een god. Sommige hier zouden nog zijn dooie pik likken als ze konden ???

haten is veel gezegd. Ik begrijp heus wel dat hij een typpetje speelde hoor, maar ik vond het 'typpetje' toch serieus faggy.
Hij heeft anderen goed geamuseerd, en hij vond het zelf leuk, daar is niks mis mee, maar ik vind hem wel een beetje de justin bieber van de bodybuilding.
Maar wat ik nu niet snap, is dat iedereen over die knul blijft zagen terwijl hij onder de grond ligt (of is hij gecremeerd?), en hem aanschouwen als een god. Sommige hier zouden nog zijn dooie pik likken als ze konden ???

qft :roflol:

Dat kan ik wel snappen dat jij dat niet snapt.

is het gezever over ene zyzz al afgelopen ?:)

Waarom lees ik alleen maar haatcomments. Tyf dan gewoo op uit het topic, ik ga jullie topic toch ook niet vervuilen.

Zyzz = koning en als je daar niet tegen kan open je maar een huilie huilie topic

u-mirin.jpg

Come at me zyzz phags :)

Zyzz is een ****ing held!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mirrin' his shreddidness!

Hoe komt het eigenlijk dat hij weinig acne had, terwijl hij toch flink aan de juice zat? Of heeft hij vrienden die goed overweg kunnen met video editor?

Terug
Naar boven