XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic

10df7nq.jpg

r29639.jpg

Het is ook zijn zus, he.

Ik zou Zyzz meer mirren als die wat kalmer was geweest
Hij is echt een aandachtsslet en ik erger me aan dat soort mensen

:o

Maar ja, wel gruwelijk fysiek en als je er zo uitziet is niet zo gek dat je 200% zelfvertrouwen hebt

mss raar om te zeggen, maar als je zijn pics ziet kan ik precies nog niet voor de honderd procent zeggen dat hij dood is.... ziet (zag) er gezond uit

Het was toch een hartafwijking ofzo? Dat kan je helaas niet zien bro

ps: mirin chestbra

Hij misbruikte AAS , dat in combinatie met een hartafwijking werd hem fataal

kan maar denk dat die hartafwijking nog meeviel.. door te kuren heb je kans op verhoogde bloeddruk enz plus bij zware sets gaat je bloedruk zowiezo de hoogte in. hij zou veel vlugger bepaalde klachten hebben gekregen, zeker bij hartfalen.. hartfalen is eigenlijk een zwak hart.. hij is mss bezweken aan ritmestoornissen zoals voetballers en heeft bb er niks mee te maken, had hij zonder de sport ook kunnen krijgen

Jongens, uit respect voor zyzz. Ga nou geen ****ing onzin roepen dat ie aas misbruikte of wat dan ook. we weten niet eens 100% zeker aan wat ie ECHT overleden is. Alleen maar geruchten die het nieuws zelfs gehaald hebben.

Een hartafwijking. Punt.

wordt necrofiel en neuk zijn lijk zou ik zeggen! :rolleyes:

Jongens, uit respect voor zyzz. Ga nou geen ****ing onzin roepen dat ie aas misbruikte of wat dan ook. we weten niet eens 100% zeker aan wat ie ECHT overleden is. Alleen maar geruchten die het nieuws zelfs gehaald hebben.

Een hartafwijking. Punt.

Uit respect voor Zyzz, laat me niet lachen.

Je kunt niet stellen dat het door de AAS komt (zal er ongetwijfeld mee te maken hebben gehad). Maar je kunt ook zeker niet zeggen een hartafwijking, punt.

Uit respect voor Zyzz, laat me niet lachen.

Je kunt niet stellen dat het door de AAS komt (zal er ongetwijfeld mee te maken hebben gehad). Maar je kunt ook zeker niet zeggen een hartafwijking, punt.

Alle bewijst die je nu hebt, is van die doktersverklaring die zijn broer had gepost.
De doodsoorzaak was een hartafwijking. Ga nou niet bro-science-en met AAS dit, AAS dat.

Alle bewijst die je nu hebt, is van die doktersverklaring die zijn broer had gepost.
De doodsoorzaak was een hartafwijking. Ga nou niet bro-science-en met AAS dit, AAS dat.

Heb je mijn post wel gelezen, of heb je misschien de verkeerde gequote :o

/ontopic

Moar music please

Terug
Naar boven