Fitness Seller

Centraal Zyzz topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

is er niks vrijgegeven vn foto's bij de begrafenis?

30mqrye.jpg
 
met alle respect, maar ziet er gespeeld uit die foto bij zijn graf
 
maar dit is ook volgens mij alleen de aesthetics crew, dus speciaal gemaakt wss ofzo..
 
is het eigenlijk de enigste foto? van de dienst niks? blijf het maar vreemd vinden
 
Mooi graf, ze hadden hem moeten mummificeren en een piramine moeten bouwen.
 
is het eigenlijk de enigste foto? van de dienst niks? blijf het maar vreemd vinden

een begrafenis is het perfecte moment om pics te schieten voor de forum vriendjes op misc.

i wholeheartedly agree :thumbup:
 
ze hadden hem moeten opzetten
 
is het eigenlijk de enigste foto? van de dienst niks? blijf het maar vreemd vinden

Klopt het is inderdaad heel normaal foto's te schieten tijdens een begrafenisdienst. Dat mensen überhaupt nog nadenken over faken haha
 
haha wtffff chuck testa
 
Klopt het is inderdaad heel normaal foto's te schieten tijdens een begrafenisdienst. Dat mensen überhaupt nog nadenken over faken haha

tegenwoordig filmen ze alles met hun gsm, moet er maar 1 tussenzitten wi
 
Ergens in dit topic was er sprake van 26 november als nieuwe datum dat er nieuws van Zyzz kwam.. Nu ja zo hard trollen dat nieuwsberichten, ambassades en ziekenhuizen bevestigen.. Toch ging ik deze nacht kijken of er nieuws was (srs) (no homo)
 
Voor diegene die die Zyzz arm bandjes willen kopen:
[Link niet meer beschikbaar]

Ik zou graag willen weten of jullie die site vertrouwbaar vinden, want dan koop ik ook zo'n bandje :)
 
Voor diegene die die Zyzz arm bandjes willen kopen:
[Link niet meer beschikbaar]

Ik zou graag willen weten of jullie die site vertrouwbaar vinden, want dan koop ik ook zo'n bandje :)
ik zou een paar honderd inkopen en verkopen in de gym, zal veel vraag naar zijn!

:trollface:
 
fjkke8.jpg


supaturks nieuwe tattoo, is nog niet helemaal af
152guj7.jpg
 
hoeveel woog hij nu op zen best? 93 kilo bij 1M80 als ik het goed heb ?

En zou zijn dood ook niet met zijn eetgewoonte te maken hebben gehad ? Hij zat precies wel echt veel bij mc.donalds .... als je de filmpjes en fotos's bekijkt.Dat in combinatie met peptides en aas is niet echt goed voor het hart natuurlijk .
 
Back
Naar boven