Levii
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 26
- Lengte
- 1m82
Dat der chestbrah.
Pfff
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

inb4 gay plaatjes posten in dit topic
aan alles komt een eind.
---------- Post toegevoegd Tue 27 Dec 2011 om 13:38 ----------
Het gaat meer om de mensen die hem "aanbidden", niet over hem zelf, dat hij geen homofiel was dat geloof ik graag.
jij zegt indirect ook dat wij fags zijn, dus dat zou dan ook projectie zijn.

met dat verschil dat ik geen foto's zit te "miren" van half naakte mannen en volledig in het defensief ga wanneer iemand maar een klein beetje kritiek durft te uiten...
Mij kan het nl. niet schelen als jij me gay noemt, ik heb niks te bewijzen, jij blijkbaar wel...
![]()
nou blijkbaar heb je wel iets te bewijzen als je hele verhalen gaat typen, als je het niks kon schelen zou je gewoon weggegaan zijn.
met dat verschil dat ik geen foto's zit te "miren" van half naakte mannen en volledig in het defensief ga wanneer iemand maar een klein beetje kritiek durft te uiten...
Mij kan het nl. niet schelen als jij me gay noemt, ik heb niks te bewijzen, jij blijkbaar wel...
![]()
Er is een verschil tussen geilen op "half naakte mannen" of gewoon "miren". Je kan blijkbaar niks beters bedenken dan degene die hier naar kijken gay te noemen. Als je het niet aankan blijf dan van dit topic weg je weet wat je kan verwachten.
Er is een verschil tussen geilen op "half naakte mannen" of gewoon "miren". Je kan blijkbaar niks beters bedenken dan degene die hier naar kijken gay te noemen. Als je het niet aankan blijf dan van dit topic weg je weet wat je kan verwachten.
en weer slaat je logica helemaal nergens op
---------- Post toegevoegd Tue 27 Dec 2011 om 13:53 ----------
qft
de helft die reageert heeft nog nooit een vriendin gehad.
u mad bishes?
[Link niet meer beschikbaar]
ok, "gewoon miren", dan is het goed, maar nou niet beginnen geilen hé
Wat boeit het je sowieso dat ze hem zitten te aanbidden. Laat ze lekker, iedereen blij.Laat me even verduidelijken:
Het is dus niet logisch dat je mensen die op internet op zoek gaan naar plaatjes van half naakte mannen, die posten voor gelijkgezinden om dan allemaal samen "gewoon te miren" en die bovendien totaal in het defensief gaan wanneer je ze homo noemt, om die homo te noemen?

Wat boeit het je sowieso dat ze hem zitten te aanbidden. Laat ze lekker, iedereen blij.
En over je argument: wat doe je hier op het forum dan? Ik dacht dat dit een bodybuildingforum is? Dan is het toch logisch dat er foto's geplaatst worden? Net als dat mensen op een autoforum foto's van auto's plaatsen.
En je hebt nog keuze 4: onpartijdig en in 4 the lols.![]()
wel een verklaring kan geven...