AndroidHealthClinic

Centraal Zyzz topic

  • Topic starter Guess
  • Startdatum
  • Reacties 14K
  • Weergaven 875K
  • Volgers 399

Bezoekers in dit topic

Haha inderdaad, ik wou het zelf niet aanmaken ^^ kan best hier blijven idd.
 
haha kijk zo dik die was:p
 
Ja het valt nog mee als je ziet hoeveel massa eronder zat.. maar ik vind hem wel een beetje op een nijlpaard lijken.
 
Ben bang dat Eric dan flipt :roflol:, kan ook best in dit topic blijven toch

staat toch los van zyzz, en het blijft toch in humor en geouwehoer zie het probleem niet. het zou dan de twee topics overzichtelijker houden. nu word er teveel afgeweken in zyzz topic
 
Mensen die zeggen "streef fysiek" over naso
Kan ik niet helemaal begrijpen.. Hoe ga je in de buurt komen van zon fysiek zonder aan de aas te zitten? No offence...

Ik bedoel gwn te zeggen dat je beter een streef fysiek kan hbben waarvan je ook
Ckr weet dat je dt kan behalen
 
Kijk gewoon hoe ver je komt. Je kan 't maar proberen. Anders kan je beter naar fitness forum en daar die fysiekjes miren.
 
Mensen die zeggen "streef fysiek" over naso
Kan ik niet helemaal begrijpen.. Hoe ga je in de buurt komen van zon fysiek zonder aan de aas te zitten? No offence...

Ik bedoel gwn te zeggen dat je beter een streef fysiek kan hbben waarvan je ook
Ckr weet dat je dt kan behalen

Je moet in jezelf geloven. Met voldoende dedication lukt dit. Hij is geen massa monster oid, alleen je kan het niet in 1 of 2 jaar verwachten. Trek er maar 4 jaar voor uit (minimaal).
 
staat toch los van zyzz, en het blijft toch in humor en geouwehoer zie het probleem niet. het zou dan de twee topics overzichtelijker houden. nu word er teveel afgeweken in zyzz topic
en afwijken van het topic is tegen de regels. het is dus onze plicht dat topic aan te maken als rechtvaardige dbber zijnde.
 
en afwijken van het topic is tegen de regels. het is dus onze plicht dat topic aan te maken als rechtvaardige dbber zijnde.

ga jij één aanmaken?
 
Back
Naar boven