Fitness Seller

Centraal Zyzz topic

  • Topic starter Guess
  • Startdatum
  • Reacties 14K
  • Weergaven 876K
  • Volgers 399

Bezoekers in dit topic

De crew is er nog wel, alleen de captain niet...

Wat ik ook best epic vind is dat ze met 25 shredded ****s waren. In Nederland heb niet eens 25 shredded ****s in het hele land, en daar zijn ze allemaal samen onder leidingvan zyzz :(

nederland en belgie zijn veel kleiner dan australie en amerika, en daar heerst nog een ander mentaliteit... de openingsuren van de gyms daar zijn vrijwel de klok rond... en vooral voor amerika is zien en gezien worden van toepassing.
 
Jullie hebben nog geluk in Nederland loopt hier en daar nog een buff mannetje rond, ik kan me echt geen enkele gast herinneren die ik zag in België dat ik dacht van ' waw die kerel is buff '. Of hij had 100% BF.
 
Jullie hebben nog geluk in Nederland loopt hier en daar nog een buff mannetje rond, ik kan me echt geen enkele gast herinneren die ik zag in België dat ik dacht van ' waw die kerel is buff '. Of hij had 100% BF.

Ik ken er nochtans genoeg :D. Lopen genoeg bazen rond in de gym (nee, ik niet voor de geestigaards :rolleyes:)
 
Mss komt het doordat je wat ouder bent en ik in beetje ander milieu zit. Ik heb nu al in gyms gezeten en ben iig nog niemand echt buff tegengekomen.
 
Bij Fit & Plus, maar is beter gekend onder de oude naam: de Wimbeldon :p.
 
Hey phaggots ga die homo erotische slowchat eens lekker via de pb doen ofzo, dit topic is voor zyzz
 
zijn genoeg mensen met goede fysieken, jullie zitten gewoon niet op de juiste plekken.
 
Verveelde me.. wat random "zyzz art" gemaakt. Hope u like it!

34exnyx.jpg
 
photoshopbrah?
cinema4dbrah?
3dsmaxbrah?

Photoshopbrah. 3Dmax kan ik ook, maar heel veel 3D art kan je gwn in PS maken met trucjes waardoor het 3D lijkt.
 
Hoe supaturk er nu bij staat:
2ryt6yg.jpg


r.i.p
 
Back
Naar boven