XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

xittaP

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
17 dec 2009
Waardering
106
Lengte
1m88
haha huh hoezo komen jullie steeds somaar met rijstwafel enzo, ga aa buiten spelen

ik wil wedden voor miljard euro dat ik em niet ben, kom dan a bangerik...kom wedden dan,...haha je gaat zien.
chek ip ofzo met je rijstwafels steeds
jy ben nie goed a mattie kom naar buiten mattie we gaan zien a mattie

MickG

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
31 aug 2010
Waardering
18
Lengte
1m73
Massa
87kg
Vetpercentage
13%

Ano_1992_3

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
2 sep 2011
Waardering
513
Lengte
1m83
Massa
97kg
Vetpercentage
1%
haha en hiervoor heeft ie een aantal keer gekuurd? (las ik op misc enzooo)http://h11.abload.de/img/charlie_murphy_laughilbk65.gif

zo zie je er gewoon uit als je 2 jaar natural traint, haha check die dunne arm rechts. Borst is ook nie echt goed. Op andere fotos ziet hij er soms veel beter uit, en dan op videos ziet ie erg dun uit.

hij is gwn droog enzo..mja hij is ook wat langer
verder respect voor zyzz , hij is god of aesthetics (no homo)
not sure if srs

Levii

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
4 dec 2010
Waardering
26
Lengte
1m82
haha huh hoezo komen jullie steeds somaar met rijstwafel enzo, ga aa buiten spelen

ik wil wedden voor miljard euro dat ik em niet ben, kom dan a bangerik...kom wedden dan,...haha je gaat zien.
chek ip ofzo met je rijstwafels steeds
Hahaha ok.
Die praat, not sure if srs !?

Eleturtlephant

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
20 aug 2011
Waardering
184
Keek net op fb op pagina 'R.I.P Aziz...' na 10min had zijn status 666 likes (number of the devil) en na 15min al 1000+

-> People didn't forget about the king, they still mirin'

Sandorrr

Huge Freak
Lid geworden
3 feb 2010
Waardering
891
Lengte
1m64
Massa
66kg
Iemand zou al het beeldmateriaal van de King (moge hij ruste in vrede) op een dvd'tje moeten zetten.
Collectors Edition.

Demian

Huge Freak
Lid geworden
16 jan 2011
Waardering
649
Lengte
1m88
Massa
91kg
Vetpercentage
15%
Iedereen die haat op zyz zijn fysiek (lees alleen fysiek) heeft ook nooit zelf een goed fysiek, als rob, trickster, seeker of bigt nou zouden haten vond ik het nog oke... :o

PatrickvH

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
31 jul 2006
Waardering
342
Lengte
1m85
Iedereen die haat op zyz zijn fysiek (lees alleen fysiek) heeft ook nooit zelf een goed fysiek, als rob, trickster, seeker of bigt nou zouden haten vond ik het nog oke... :o
Het zou een schande zijn als je er met minder bij loopt als je zoveel als hem gebruikt hebt.

KIKO

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
11 jan 2009
Waardering
375
Je vergeet kuki..

MrInk

Get inked or die naked..
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
19 jan 2007
Waardering
309
Lengte
1m74
Massa
88kg
Vetpercentage
8%
Maar ik haat ook op zyzz zijn fysiek :wave: :D

Bovenaan