Fitness Seller

Centraal Zyzz topic

  • Topic starter Guess
  • Startdatum
  • Reacties 14K
  • Weergaven 876K
  • Volgers 399

Bezoekers in dit topic

Die gast op de foto is zeker weten zyzz. Probleem is dat we niet weten van welke datum die pic is. OP van de pic is gone, als hij even wat screens zou posten met de date erbij weet iedereen het zeker.
 
shiets gonna get real, lijkt me idd sowieso wel zyzz, is alleen dus de vraag of die datum echt autentiek is

5MZg6.jpg
 
Momenteel bekijken: 6 gebruiker(s) (6 leden en 0 gasten) dit topic
Bobby10, adoniscomplex99, FabulaActaEst, Feyoso, kevinve, SkyBlazer+

kssssssssssssstt faker
 
piney (aka Pineapplebrah) poste dit op de misc:

Piney chiming in...

let it go guys, he's gone... let him just rest in peace...

just noticed im also in the comment on that last image posted (the soon is in regards to the video being posted)

also:

no tatts/10
completely different nation/10
dont think thai embassy is going to fake the death of an australian (zyzz) being in a sauna/10
dont think 'aesthetics' crew is going to fake a death certificate/10
his friends aren't going to get tatts of him on their bodies/10
his brother wouldn't pull such a hoax and cry/grieve/and be in misery/10
r.i.p you legendary figure/10

not sure if legit. of hij trollt mee, of spreekt daadwerkelijk de waarheid.
 
Cant wait. The whole crew to Amsterdam on the 22nd July for a couple days then off to Belgium for Tommorowland July 27th-30th - Come at us Europe!

Dit poste supaturk tijdje geleden, als zyzz revived en meekomt FUAAAAAAAAARK
 
Ja echt triest hij is dood zal dat altijd blijven en dus geen domme dansjes meer van hem
 
er is ook gewoon geen 1 pic van een ECHTE graf of begrafenis..

gewoon 1 pic dat je zeker weet dat hij dood is..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
shiets gonna get real, lijkt me idd sowieso wel zyzz, is alleen dus de vraag of die datum echt autentiek is

5MZg6.jpg

Hij is dat sowieso, en staat hier een stuk buffer dan voor zijn "dood". Benen en rug lijken een stuk buffer. Die multimiljonair (naam kwijt) heeft al die gasten meerdere miljoenen gegeven om hun bek te houden, daar zou ik misschien ook wel een tattoo voor laten zetten. Ultimate troll.
 
David Alki ofzo
heeft london news ook een keer flink getrolld
 
Ik blijf het merkwaardig vinden dat niemand een pic van zijn graf heeft genomen, er zijn genoeg mensen die zouden weten waar hij ligt "begraven"
 
En in de begrafenis pic die er is zie je een armzalig hoopje zand met wat bloemen en een armzalig houten kruis met daarom heen mensen die in hun trainingsbroek staan. Heb ook ergens gelezen dat zijn ouders nergens te bekennen waren op de begrafenis.
 
Misschien wel van die dooie kat van hem.
 
Back
Naar boven