- Waardering
- 482
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lol wat zijn dit nou weer voor achterlijke redeneringen man. op basis van welke feiten kun jij in hemelsnaam zeggen hoeveel zyzz kuurde. Daarnaast is hij ook bekend van zijn aesthetics die je niet kunt krijgen door kuren.

gvd, miss kon ik er nog wel wat leuks aan verdienen of wie weet wat, volgende keer maar een watermerkje idd, kan iemand chestbrah dit topic sturen en uitlegegn dat hij van mij is? (ik heb geen facebook) karma voor help
, op zijn minst wat respect van die phaggotbende.lol dunno, op zijn minst wat respect van die phaggotbende.
celltech voor fotosoeps?
lol dunno, op zijn minst wat respect van die phaggotbende.
celltech voor fotosoeps?
De fotoshop was wel nice. Ik zou hem vragen om je credits te geven door even te vermelden "made by IWJ"Ik ben bang dat dat na deze comment uitgesloten is na google translate.De fotoshop was wel nice. Ik zou hem vragen om je credits te geven door even te vermelden "made by IWJ"
Raad eens wie hem gestuurd heeft?Hij weet dat hij door jou is gemaakt, erbij vermeld in m'n priveberichtje made @ DBB by iWJ.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]wel nice trouwens iedereen miret mijn fotosoep skills. heeft er iemand een soortgelijk plaatje waar ik het nog een keer kan doen? zal dan wel eens echt mijn best doen en van een watermerkje voorzien