Fitness Seller

Centraal Zyzz topic

Kan toch best, schijven worden gelijk op de grond gegooid ook.

Check 2:10 denk gewoon dat het geen 20kg schijven zijn daarvoor gaat het te smooth.

En verder vind ik gewoon zijn form te slecht om zoveel te kunnen drukken zijn schouders zouden het niet aankunnen.

:roflol:

slaat natuurlijk nergens op, hij trained al jaren super dedicated, strict, en juiced. Kan natuurlijk prima die bench.

Op 2min12 pakt hij wel heel erg makkelijk in één keer 3 schijven af...

idd die schijven gaan er wel erg easy af hoor...

Bij mij in de gym glijden die schijven er net zo makkelijk af en op, weet niet wat daar zo speciaal aan is hoor.

Bij mij in de gym glijden die schijven er net zo makkelijk af en op, weet niet wat daar zo speciaal aan is hoor.

speciaal: als je 3 schijven van 20 kilo afhaalt heb je toch al 6O kilo in je handen. Niet zo gemakkelijk, zeker niet als het ook nog eens 3 aparte schijven zijn...

zou hij zich 'vergist' hebben en het 180 pond zijn?:o

I've got another video in my album of me doing 180 KG last year 3 reps. And people are calling me out for doing 30 KG extra in a whole year of bulking? U jelly? U mad? yeahhh you mad.
TheSupaturk 3 uur geleden 20

reactie van supaturk
haters gonna hate

Ziet er gewoon legit uit hoor, ik glijd die schijven er ook wel makkelijk af, alleen zie je hier niet hoe die ze neerlegt

speciaal: als je 3 schijven van 20 kilo afhaalt heb je toch al 6O kilo in je handen. Niet zo gemakkelijk, zeker niet als het ook nog eens 3 aparte schijven zijn...
Op 2.10 haalt hij er geen 60kg af. Is een setje met 200, zal dus 90 per kant aanhangen (4x20 en 2x5). Moet 30kg geweest zijn wat er daar af wordt gepakt, dat kan wel op die manier ;)

Ja grapjas, uiteindelijk gaan ze ook van de stang af en heeft hij plots 3 schijven van 20kg in zijn handen.

Dat zie je toch ook niet, waarschijnlijk laat hij ze vrijwel direct op de grond vallen.
Denk niet dattie nog even de halve gym gaat doorwandelen met 3 van die schijven in z'n handen. :roflol:

Terug
Naar boven