AndroidHealthClinic

Centraal Zyzz topic

  • Topic starter Guess
  • Startdatum
  • Reacties 14K
  • Weergaven 877K
  • Volgers 399

Bezoekers in dit topic

demian hou op met posten man komt alleen maar onzin uit tegenwoordig als ik zou dit thread teruglees
 
Weet iemand waar Zyzz nou eigenlijk aan is doodgegaan? Aangeboren hartafwijking of overdosis coke oid?

Is niet zeker. Er was geen drugs in zijn lichaam gevonden, na zijn dood in de sauna. Wel gebruikte hij waarschijnlijk regelmatig iets, en gebruikte ook veel AAS. Dit met een al aangeboren hartafwijking lijkt me gewoon een combinatie die ervoor heeft gezorgd dat hij die hartaanval heeft gekregen.
 
Waarom gaat het hier over supaturk. Middelmatige aesthetics zoals vele anderen.
 
Supaturk en Chestbrah zijn niks vergeleken met het fysiek van Zyzzzzzzzzzzzzzz!!
 
Waarom Naso over Babo?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Son, i agree! :cool:
 
mensen die denken dat dit real is :roflol:

1:47

220kg ff verschuiven, weet je hoe groot die kracht wel niet moet zijn om de wrijvingskracht te overwinnen :roflol:

1510N even uit een liggende positie aanbrengen :rolleyes:

Gezien de "liggers" op deze bench rolletjes zijn zie ik het probleem niet van het even verschuiven of beter gezegd het rollen vd stang.
Laaaaang geleden, toen ik ook nog lekker fanatiek was (gaat overigens weer komen) hadden wij ook zo'n olympisch bankje met rollende "liggers" ;)
+ Mochten ze niet rollen (wat ik toch echt aanneem van wel), rond zijn ze iig. Dan is het raakvlak van rond op rond maar minimaal,..
 
Laatst bewerkt:
Gezien de "liggers" op deze bench rolletjes zijn zie ik het probleem niet van het even verschuiven of beter gezegd het rollen vd stang.
Laaaaang geleden, toen ik ook nog lekker fanatiek was (gaat overigens weer komen) hadden wij ook zo'n olympisch bankje met rollende "liggers" ;)
+ Mochten ze niet rollen (wat ik toch echt aanneem van wel), rond zijn ze iig. Dan is het raakvlak van rond op rond maar minimaal,..

Wrijving is niet afhankelijk van het oppervlak, dus dat geldt al niet.

http://www.youtube.com/watch?v=uZGbtK2KBoY

Als de liggers gelagerd zijn zal het wel mogelijk zijn.
 
Wrijving is niet afhankelijk van het oppervlak, dus dat geldt al niet.

http://www.youtube.com/watch?v=uZGbtK2KBoY

Als de liggers gelagerd zijn zal het wel mogelijk zijn.

ach, dat is niet mijn vakgebied,.... Maar imo duw ik voor mijn gevoel liever 1m2 / 200kg over een vlak(je) van 2mm dan over een vlak van 1m :D
En gezien wielrenners, die ervoor kiezen om op dunne bandje te rijden (met een kleiner raakvlak) ben ik niet de enige :D
Maar hierover ga ik niet met je in discussie,.. zoals ik al zei is dat totaal niet mijn gebied,.. ik zit meer in digitale zooi ;)
 
Laatst bewerkt:
ach, dat is niet mijn vakgebied,.... Maar imo duw ik voor mijn gevoel liever 1m2 / 200kg over een vlak(je) van 2mm dan over een vlak van 1m :rolleyes:
En gezien wielrenners, die ervoor kiezen om op dunne bandje te rijden (met een kleiner raakvlak) ben ik niet de enige :D
Maar hierover ga ik niet met je in discussie,.. zoals ik al zei is dat totaal niet mijn gebied,.. ik zit meer in digitale zooi ;)

Die kiezen daarvoor om andere redenen, namelijk minder massa, lagere luchtweerstandscoefficient en lager frontaal oppervlak.

Formule 1 auto's hebben ook geen brede banden om meer grip te krijgen, maar dat heeft te maken met de slijtage. Bredere banden bevatten meer rubber en kunnen dus langer mee dan een smalle band. En omdat het asfalt niet perfect glad is maken ze een grotere kans om contact te maken met het wegdek.

Veel mensen verwarren die principes
 
brb ik ben ruud ik studeer iets technisch en laat het graag merken/10
 
allemaal vrij logisch toch........,maarja volgens mij zijn die ronde spotters waar de bar op ligt ook gelageerd, maarja geloof er eigenlijk geen k*t van en chestbrah en sp zijn de grootste phaggots van die hele zooi
 
Hij kan gewoon veel benchen.
EINDE DISCUSSIE
 
tot 3 dagen geleden was ik een zyzz hater

god why
 
Back
Naar boven