XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic

Aydin heeft een heel goede persoonlijkheid en is niet iemand die zichzelf in de belangstelling zet.. Van Aydin valt er ook niet veel te weten aangezien hij ook niets vrijgeeft van informatie over zichzelf.. Aydin wordt nog maar 22jaar ookal lijkt hij ouder dan hij is..
wtf 22? sick

haha als mensen niet over lichaam kunnen zeiken zeiken ze gelijk over zn gezicht , kijk eerst naar jezelf man

haha als mensen niet over lichaam kunnen zeiken zeiken ze gelijk over zn gezicht , kijk eerst naar jezelf man

haha gast. De hele zyzz crew en zijn wannabees die een beetje fatsoenlijk lichaam hebben zitten alleen mensen te bashen, hun eigen fysiek de hemel in prijzen, arrogant zijn en ga zo nog even door. In werkelijkheid zijn ze allemaal qua looks op hun lichaam na graf maar dan ook graf lelijk. Die super turk is de enige die qua gezicht goed uit ziet. Ik zie ze ook als typisch lelijke brugklas nerds die talloze jaren gepest zijn geweest, en paar jaar terug besloten maar wat te gaan trainen met een shitload aan aas en nu hun verloren tijd willen in halen. Triest.

Niets gezeik over zijn gezicht. Dit soort negatieve commentaar trek je van zelf aan als je de hele internet vol gooit met foto's en video's waarin je verteld hoe fkng lekker je wel niet bent en zelf mensen af kraakt :roflol: oprotten man

tumblr_m8betghfNr1r96x1xo1_400.png

haha gast. De hele zyzz crew en zijn wannabees die een beetje fatsoenlijk lichaam hebben zitten alleen mensen te bashen, hun eigen fysiek de hemel in prijzen, arrogant zijn en ga zo nog even door. In werkelijkheid zijn ze allemaal qua looks op hun lichaam na graf maar dan ook graf lelijk. Die super turk is de enige die qua gezicht goed uit ziet. Ik zie ze ook als typisch lelijke brugklas nerds die talloze jaren gepest zijn geweest, en paar jaar terug besloten maar wat te gaan trainen met een shitload aan aas en nu hun verloren tijd willen in halen. Triest.

Niets gezeik over zijn gezicht. Dit soort negatieve commentaar trek je van zelf aan als je de hele internet vol gooit met foto's en video's waarin je verteld hoe fkng lekker je wel niet bent en zelf mensen af kraakt :roflol: oprotten man

+1 Die graf**p van chestbrah vroeger, wtf ubernerd.

Kan de foto's niet meer zien :( wou mee lachen.

Wie is zyzz?

+1 Die graf**p van chestbrah vroeger, wtf ubernerd.

Klopt gedeeltelijk.. maar ik bewonder tog hun strategie waardoor ze populair zijn geworden.. kijk maar hoeveel followers zyzz heeft .. kunne reclamebureaus nog een puntje aan zuigen.. als zyzz iets promootte dan groeide het aandeel serieus hoor..

Ik haat die feyoso echt met die praat over z'n zogenaamde vrienden. je wil t liefst ook nog door de hele crew in je kont genomen of niet :roflol:

Ik haat die feyoso echt met die praat over z'n zogenaamde vrienden. je wil t liefst ook nog door de hele crew in je kont genomen of niet :roflol:

Is sowieso een kneus... Heeft zijn eigen fanpage aangemaakt op FB xD heeft het aardig hoog in z'n bol van zichzelf. Maar goed ieder z'n ding.

New pic van 3 crewleden:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wel pittige phaggotmuts heeft die chestbrah:o

haha ik zag laatst serieus ook iemand met zo'n muts op trainen, en dat in deze hitte... :roflol:

chestbrah ziet er best huge uit zo...

Die rechter nog nooit gezien, nice streeffysiek imho.

wat heetf babo op zn borst? dacht dat hij tatt-free was?

Terug
Naar boven